גודס: "מעבר לטקטיקות וכדורסל, הקבוצות הבריאות ירוויחו ניצחונות"

גיא גודס | אלן שיבר

מאמן מכבי ראשל"צ דיבר על השפעת הקורונה על התוצאות במפעלים השונים והחמיא לבלייזר, שמשתלב היטב במכבי ת"א: "הגיע בסיטואציה הכי טובה מבחינתו". בנוסף, הוא הסביר את ביטול ההשתתפות ביורוקאפ. וגם: טישמן נפצע

(גודל טקסט)

סגנית אלופת המדינה בכדורסל, מכבי ראשון לציון, פתחה בשבוע החולף עונה נוספת עם אותן שאיפות להישאר בצמרת הענף ולהגיע להישגים, זאת למרות שאיבדה בקיץ את שני הישראלים הבכירים שלה – עוז בלייזר ואדם אריאל, שעזבו למכבי תל אביב ולהפועל ירושלים בהתאמה. אחרי הפסד לאדומים מהבירה וניצחון על באר שבע בשני המחזורים הראשונים בליגה הבלקנית, מאמן הכתומים גיא גודס התראיין ל-103FM והתייחס למצב הקבוצה שלו בפתיחת העונה הנוכחית.

"אני מבסוט קודם כל מזה שחזרנו להתאמן ולשחק, זו הרגשה טובה". אמר גודס לגבי ההשתתפות בליגה הבלקנית והתייחס ליכולתו של האקס בלייזר במשחק נגד אולימפיאקוס בשישי האחרון: "עוז יכול לתת דברים טובים. הוא שחקן הגנה טוב עם ידיים ארוכות. הוא עשה את זה גם בראשל"צ, הוא התקדם מנטלית והתבגר. הוא הגיע למכבי תל אביב בסיטואציה הכי טובה מבחינתו. כיף לראות את ההתקדמות וההצלחה שלו ואנחנו מחזיקים לו אצבעות, שמחים בשבילו".

ביטול ההשתתפות ביורוקאפ של מכבי ראשל"צ: "זה היה לנו מאוד קשה כי חשבנו כל הזמן שזה מקום טוב בשביל הקבוצה והמועדון, גם כדי לקדם שחקנים צעירים. בשנה שעברה זה היה נועם דוברת והשנה תכננו על שחקנים כמו נועם אביבי ועידו פליישר, אבל התקציב ירד ב-40% בערך שזה לא מעט, ולמרות זאת רצינו להשתתף אבל היה לנו מאוד קשה לעמוד בכל הדרישות. אם זה בדיקות קורונה כל שני וחמישי שהעלות שלהן מאוד גבוהה, חדרים בנפרד וטיסות ישירות, שזה היה עולה לקבוצה 300-400 אלף ש"ח שאין לנו. כשמסתכלים מה קורה היום בכדורסל האירופי, אני מאמין שזו הייתה החלטה נכונה. כשנחזור לתקופה נורמלית, מכבי ראשון לציון תחזור לשם".

אין נדבקים בקבוצה שלו: "אצלנו כולם בריאים ושומרים על החוקים. אנחנו מקפידים על הדברים הכי קטנים, אם זה ניקיון ואם זה לשבת רחוק אחד מהשני. כולם עם מסיכות באסיפות קבוצתיות ובאוטובוס. זה מתחיל ממשמעת עצמית ואני מקווה שנישאר בריאים".

הקורונה יכולה לשנות את העונה ברגע: "אני מסכים. דיברנו גם בתוך הקבוצה – אלו שיישארו בריאות ויקפידו על מה שצריך, ירוויחו ניצחונות בסוף. אם תגיע למשחק בלי מספר שחקנים, אתה במינוס וסביר להניח שגם תפסיד. אז מעבר לטקטיקות וכדורסל, כמובן שצריך לשמור על עצמנו ולהישאר בריאים, כי זה יתרון".

המפגשים עם הקבוצות הבלקניות בשלבים הבאים: "לא יודע, נראה לאן זה יוביל. אנחנו בבית עם הפועל ירושלים שהיא קבוצה מאוד חזקה – למה שלא ישחקו בבלקנית? הם ישחקו ואסור לשכוח שבליגת האלופות יש להם רק שישה משחקים, בהפרש של שבועיים. כרגע עשו את הטורניר הזה בתוך ישראל ואם דיברו על זה ששתי הקבוצות שתעפלנה לשלב הבא ישחקו מול הקבוצות מחו"ל, זה גם יהיה תלוי במצב התחלואה בקורונה. עצם העובדה שקבוצות משחקות ועושות סוג של משחקי אימון ונכנסות לכושר לקראת תחילת העונה, זה הדבר הכי נכון שהיה יכול לקרות לכדורסל הישראלי".

בתוך כך, מכבי ראשון לציון הודיעה היום כי נמרוד טישמן סובל מקרע ברצועה במרפק וצפוי להיעדר לתקופה של כשישה שבועות.

טישמן. בחוץ לשישה שבועות | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי