יו"ר הפועל חולון: "לא יודעים כרגע איך נעבור את חודש נובמבר"

שלמה אייזיק עם איתן לנציאנו
שלמה אייזיק עם איתן לנציאנו | דני מרון

לאחר הניצחון על הפועל אילת, לנציאנו התייחס למצב הקבוצות בישראל: "הכסף שהבטיחה המדינה לא הגיע וגם הטוטו לא עוזר. לא מחפש היגיון כאן אבל מה ההבדל בין לשחק בבלקנית ללשחק בליגה שלנו?"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

האזינו לראיון המלא

הפועל חולון השלימה אתמול (רביעי) ניצחון שני בליגה הבלקנית עם 76:94 על הפועל אילת, ובכך שמרה על מאזן מושלם במפעל. הערב התראיין יו"ר המועדון איתן לנציאנו לתכנית הספורט של 103FM והתייחס למצב הקבוצה, כמו גם למצב הכדורסל בישראל לנוכח המשבר הקיים והתמיכה מהמדינה.

"על המגרש – אנחנו מאוד שמחים כרגע, אבל פחות ממה שקורה מסביב" סיפר לנציאנו. "העובדה שאנחנו צריכים לקבל כסף מרשת הביטחון? תמיד מותר לצפות. זה פיצוי על מנויים לכרטיסים. המילה שהכניסו לאנשים בראש – 'רשת ביטחון', גורמת לאנשים לחשוב שמחלקים שווה בשווה את הכסף".

"כרגע, הכל בגדר התקפה. אם להגיד את האמת, אנחנו כרגע לא יודעים אם נעבור את חודש נובמבר. וזה לא רק אנחנו. בגלל שאין ליגה אנחנו גם לא מקבלים כספים מהטוטו. בינתיים אנחנו נושמים, אבל אנחנו מאוד מקווים שיקרה משהו בשבועיים הקרובים. יש תאריך יעד לליגה ואנחנו נערכים. זו תקופה שצריך להיות מאורגנים בה ולהתאים את עצמנו. לא קיבלנו הודעה רשמית על זה. אני לא מחפש היגיון במדינה הנחמדה שלנו. מה ההבדל בין לשחק בליגה הבלקנית ללשחק בליגת ווינר שלנו?".

שחקני הפועל חולון | הפועל חולון

"סכנת הדבקה בליגה הבלקנית? אני מאוד מקווה שכל הקבוצות ינהגו כמו שאני יודע שהן נוהגות. אנחנו באמת מקפידים ועושים את כל מה שצריך כדי לשמור על השחקנים ועל הצוות. תודה לאל, בינתיים כל הקבוצות עומדות בזה יפה מאוד.

לנציאנו סיכם: "התאמנו כבר חודשיים, עשינו הרבה משחקי אימון ואף אחד לא נדבק. יש משחקים והכל בסדר. בואו נהנה מהם ומהקבוצות. זה בסך הכל 20 אנשים בכל המגרש. שחררו את הילדים לשחק ולרוץ, אני לא רואה שום דבר בזה. אני לא מדבר על הקהל שחסר"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי