סל דרמטי של יונתן מור מנע הדחה מוקדמת של הפועל ת"א מהגביע

יאניס קסטריטיס | פיב"א

האדומים היו בפיגור ברוב דקות המשחק נגד הפועל רמת גן בסיבוב א', אך הפורוורד היה במקום הנכון וקלע שניות לפני הבאזר האחרון. בנוסף, הרצליה, גלבוע/גליל והפועל חיפה טיילו לשלב הבא

(גודל טקסט)

סיבוב א' של גביע המדינה המשיך הערב (חמישי) עם משחק דרמטי של הפועל תל אביב, שהייתה קרובה מאוד להדחה מוקדמת הצליחה לנצח את הפועל רמת גן בזכות סל ניצחון של יונתן מור. במשחקים הנוספים, בני הרצליה גברה על מכבי רעננה, גלבוע/גליל ניצחה את מכבי יבנה והפועל חיפה ניצחה גליל עליון מהלאומית.

הפועל רמת גן/גבעתיים – הפועל תל אביב 75:74

לא לזה ציפתה הפועל ת"א למשחק הערב. הקבוצה של יאניס קאסטריטיס הציגה משחק רע מאוד מבחינתה, איבדה מספר רב של כדורים נגד הקבוצה מהלאומית, ורק בזכות יכולת טובה יותר ברבע האחרון ניצחה את המשחק. את המחצית הראשונה סיימה הפועל ר"ג ביתרון 39:44, לשמחתו של המאמן מתן חרוש.

נקפוץ לשתי הדקות האחרונות של המשחק, כאשר יונתן מור קלע שלשה שהעניקה להפועל ת"א יתרון ראשון במשחק מאז הרבע השני. זה לא הפעם האחרונה שמור במשחק, ולאחר שר"ג הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון כ-13 שניות לסיום המשחק, מור לקח ריבאונד לאחר זריקה לא טובה של בר טימור וקלע סל ניצחון דרמטי.

מכבי רעננה – בני הרצליה 83:58

משחק רע מאוד של רעננה מטווח השלוש למעשה הכריע. הרצליה הגיעה למשחק אחרי ארבעה הפסדים, שלושה בליגה הבלקנית ואחד בליגה נגד הפועל חיפה, אבל בשום שלב לא היה נדמה שרעננה יכולה לחזור למשחק. פרנק גיינס הוביל את רשימת הקלעים עם 15 נקודות, ג'אקים דונלדסון הוסיף דאבל-דאבל של 10 נקודות ו-11 ריבאונדים לטובת הרצליה.

מכבי יבנה – גלבוע/גליל 87:66

גלבוע פתחה את העונה בליגת העל עם ניצחון, וגם הערב ליאור ליובין ראה את חניכיו משלימים את המלאכה ומנצחים ללא בעיות את יבנה. כבר במחצית הראשונה צברה גלבוע מספיק פער כדי ל"הרוג" את המשחק, המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול בלבד. איזייה קאזינס וקרי בלקשיר קלעו 13 נקודות כל אחד, ג'ו תומאסון תרם 12 משלו.

הפועל גליל עליון – הפועל חיפה 84:64

מחצית שנייה של גארבג'-טיים. העולה החדשה לליגת העל רצה ללא הפרעה בפתיחת המשחק עם יתרון של 16 נקודות בסיום הרבע הראשון, ולקראת הירידה למחצית ההפרש כבר הראה 31 נקודות לטובת הקבוצה של אלעד חסין. במחצית השנייה גליל צמצמה מעט את ההפרש, אך לא הייתה פקטור לניצחון. כרם משעור וקינן אוואנס קלעו 16 נקודות כל אחד וקטפו שישה ריבאונדים.

עמית שמחון | הפועל בי-קיור לייזר חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי