עשתה את העבודה: 69:75 למכבי ת"א על אשדוד בגביע

טיילור דורסי, כריס ג'ונס | לירון מולדובן

האלופה לא הרשימה מול היורדת הטרייה ללאומית, אך הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר. בלייזר הוביל עם 17 נקודות, דורסי הוסיף 16 וז'יז'יץ' רשם דאבל-דאבל של 13 ו-11 ריבאונדים

(גודל טקסט)

אפשר היה לצפות שזה יילך קל יותר, גם ללא שניים מהשחקנים הבכירים בסגל, אולם בסופו של ערב (שני) מכבי תל אביב סימנה וי על סיבוב א' בגביע המדינה בכדורסל, עם ניצחון על מכבי אשדוד בדרך לשמינית הגמר. האלופה הסתדרה ללא סקוטי ווילבקין, אות'לו האנטר ודראגן בנדר, אך בשום שלב לא הצליחה לברוח ליורדת הטרייה ללאומית, שתסתפק במחמאות בלבד.

דולב דראפיץ' ורביב פיטשון הובילו את אשדוד לפתיחה טובה, לפני שסנדי כהן ועוז בלייזר סידרו למכבי תל אביב ריצת 0:8 בדרך ליתרון 19:20 לאחר 10 הדקות הראשונות. אנטה ז'יז'יץ' פתח מצוין את הרבע השני ויחד עם מקס היידגר העלה את האלופה ליתרון שבע, דוראנד סקוט ושגיב דויד החזירו את המארחת ויאניס ספרופולוס הזעיק פסק זמן. בלייזר שב ממנו עם דאנק, סקוט צימק למינוס שלוש אבל פורוורד מכבי החזיר בשתי שלשות רצופות ונתן לקבוצתו 32:41 בהפסקה.

כשנראה היה שהאלופה בדרך לברוח, דווקא החבורה מעיר הנמל עלתה חזרה חדה יותר מחדר ההלבשה, נועם לייש צלף שלשה ורביב פיטשון הוסיף ארבע נקודות שצמצמו את ההפרש לשלוש. היידגר קלע את סל השדה הראשון של מכבי אחרי חמש דקות מתחילת הרבע השלישי, דראפיץ' קלע שלשה וסקוט רץ לליי אפ שקבע שוויון מפתיע. ג'ונס הוריד את האורחת ביתרון 55:57 לקראת הרבע האחרון. מכבי תל אביב חזרה מהספסל עם ריצת 0:5, שנמשכה עם שלשה של טיילר דורסי אשר הציבה את קבוצתו בפלוס תשע. סקוט ניסה להשאיר את אשדוד בתמונה, אבל דורסי התחמם והמארחת לא הצליחה להתמודד איתו. פסק זמן של עופר רחימי הביא להתעוררות מסוימת והפער קטן לארבע בלבד, אבל בלייזר עם סל גדול סגר עניין. 69:75 למכבי תל אביב בסיום.

בלייזר הוביל את קלעי המנצחת עם 17 נקודות, טיילר דורסי סייע לו עם 16, אנטה ז'יז'יץ' הוסיף 13 ו-11 כדורים חוזרים, אלייז'ה בראיינט קלע 11 משלו. באשדוד בלט דוראנד סקוט עם 29 נקודות, דולב דראפיץ' הוסיף 11 וארתור רוזנפלד רשם 10.

רבע אחרון מוצלח של דורסי הכריע | לירון מולדובן
ז'יז'יץ'. דאבל-דאבל בדרך לשמינית הגמר | לירון מולדובן
מסדר הפצועים במכבי ת"א לא פחות ארוך מהספסל | לירון מולדובן
בלייזר. הוביל את קלעי המנצחת | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי