בלייזר לא מרוצה: "לא מתקבל מה שהיה פה היום"

עוז בלייזר | לירון מולדובן

הפורוורד, שהוביל את קלעי מכבי תל אביב ב-69:75 על אשדוד בגביע, הודה כי ההופעה של קבוצתו אכזבה: "אסור שיקרו לנו דברים כאלה". ספרופולוס: "לוקח רק את הניצחון". רחימי: "יש תחושת פספוס, היינו שם"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב צלחה הערב (שני) את סיבוב א' של גביע המדינה, בו לא שיחקה מאז עונת 1993/94, עם ניצחון 69:75 על מכבי אשדוד. אלא שנקודת האור היחידה מבחינת האלופה היא הניצחון, לאור היכולת שהייתה רחוקה מלהשביע רצון מול יריבה מליגת המשנה, אפילו ללא סקוטי ווילבקין ואות'לו האנטר שקיבלו מנוחה ולא נרשמו בסגל. בדיוק על כך דיברו המאמן יאניס ספרופולוס והקלע הבולט של האלופה במשחק, עוז בלייזר, לאחר המשחק.

"אנחנו לא מופתעים, ציפינו שאשדוד תשחק קשוח. הם עשו עבודה גדולה", אמר ספרופולוס, "בסוג כזה של משחקים אין מה להפסיד. הבעיה הייתה בנו, שלא היינו מרוכזים ואיבדנו 17 כדורים. לא היה לנו משחק טוב, למעט רגעים בודדים. רק הניצחון חשוב כאן. כמובן שאני לא מרוצה מהגישה, כי כמו שאמרתי לא היינו מרוכזים ולא שיחקנו בדרך שלנו. אני לוקח מפה רק את הניצחון".

בהיעדרו של ווילבקין, כריס ג'ונס פתח בעמדת הרכז ולמרות שהוריד 11 כדורים חוזרים, הוא גם רשם ארבעה איבודים וקלע ארבע נקודות בלבד. עם זאת, המאמן היווני הבהיר כי אינו מאוכזב מג'ונס: "הוא שחקן טוב מאוד, אני סומך עליו ויודע שהוא ישחק טוב יותר".

כריס ג'ונס. לא הרשים | לירון מולדובן

בלייזר הודה כי המשחק הלך יותר קשה מהצפוי: "אנחנו עשינו את זה קשה. לא מתקבל מה שהיה פה היום, לא משנה מול מי אנחנו משחקים, צריך לכבד אותם כקבוצה ולבוא כאילו זה גמר. הדבר היחיד שטוב זה שניצחנו".

האנרגיות לא תאמו למשחק נוקאאוט: "עשינו את ההכנה לזה וידענו את משמעות המשחק, אבל זה לא התפתח לכיוון שהתכוננו אליו, באשמתנו. אנחנו צריכים ללמוד מזה, אסור שיקרו לנו דברים כאלה. לא משנה אם היריבה היא קבוצת טופ יורוליג או משחקת בליגה השנייה, צריך לבוא מוכנים מנטלית להילחם על כל כדור ולנצח. נכון שניצחנו, אבל הדרך לא מספיק טובה".

האם הניצחון ישאיר את ההפסדים באירופה מאחור: "קודם כל לנצח תמיד נותן ביטחון והרגשה טובה. גם ההפסדים שהיו לנו ביורוליג היו מתסכלים, כי הרגשנו שאפשר לקחת את המשחק אז לא ירד לנו הביטחון בגלל זה. ידענו שאלה טעויות קטנות פה ושם ועם שינויים קטנים אפשר לנצח. ביום חמישי נצטרך לבוא עם מנטליות יותר חזקה כי זה משחק סופר קשה ואנחנו רוצים לחזור לנצח בבית ביורוליג".

מכבי ת"א הסתדרה ללא הפצועים | לירון מולדובן

בצד המפסיד, המאמן עופר רחימי דיבר על תחושת פספוס: "הרגשתי שהיינו במשחק, האנטר ו-ווילבקין לא שיחקו וזה מאוד משמעותי אצלם. למאמן קל מבחינה מנטלית במשחקים כאלה, החבר'ה באים עם סופר מוטיבציה ואפשר להבין אותם, הם אחרי שבוע מאוד קשה. הקלפים היו לטובתנו, הרגשתי שהיינו שם אבל נפלנו מהרגליים בסוף ועשינו החלטות לא טובות, אולי הייתי צריך לשלב טיפה יותר שחקנים מהספסל. הרגשתי שהמומנטום מאוד חשוב ולא רציתי לאבד אותו".

הייתה חסרה אמונה: "אולי בגלל שאין קהל והרגשתי שבשפת גוף, שלוש דקות לסוף כשהיינו רק במינוס שבע, שהם כאילו קצת ויתרו וזה הרגיז אותי. אמרתי להם את זה, לפעמים אין לי פילטרים".

השאיפות של אשדוד: "אנחנו הצהרנו שאנחנו רוצים לעלות ליגה. יש קבוצות עם תקציב דומה, אבל אנחנו היחידים שהצהירו אני חושב. זה מה שההנהלה רוצה ודרשה וכמובן שאני מתחבר לזה ומאמין בזה. יהיה מאוד קשה, זו ליגה קשה מאוד עם שחקנים צעירים ומאמנים מנוסים. יש תחושת פספוס ללא ספק מהיום, אבל כל כולנו בליגה".

עופר רחימי. תחושת פספוס | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי