האנטר שוב בחוץ, גם ווילבקין וקלויארו ינוחו בהרצליה

אות'לו האנטר | אנאדולו אפס

ראשון בליגת ווינר: האלופה תקווה לנצח לפני המפגשים נגד הספרדיות ביורוליג על אף הסגל החסר. הסנטר אינו כשיר, גם שני חבריו לא ישחקו. הפועל אילת תנסה להמשיך עם היכולת המרשימה על חשבון מכבי ראשון לציון

(גודל טקסט)

המחזור החמישי של ליגת העל ימשיך מחר (ראשון) עם שני מפגשים מסקרנים. האלופה מכבי תל אביב תקווה להמשיך ביכולת הטובה מול העולה החדשה בני הרצליה לפני המפגשים החשובים ביורוליג. במשחק נוסף, הפועל אילת תארח את סגנית האלופה מכבי ראשון לציון ותרצה להמשיך את המומנטום מהניצחון הגדול על הרצליה במשחק הקודם.

מכבי תל אביב – בני הרצליה (19:30)

מכבי תל אביב מגיעה למפגש הקרוב במצב רוח מרומם לאחר הניצחון הגדול 57:85 על ז'לגיריס קובנה ביורוליג ותקווה לא למעוד מול העולה החדשה בני הרצליה. הקבוצה של יאניס ספרופולוס ניצחה את הפועל אילת במשחקה היחיד בליגה עד כה, ותשמח לשמור על מאזנה המושלם עם ניצחון רביעי ברצף בכל המסגרות.

אותלו האנטר נותר מחוץ לסגל של הצהובים משום שאינו כשיר, בזמן שסקוטי ווילבקין ואנג'לו קלויארו צפויים לנוח לקראת צמד המפגשים הקריטיים ביורוליג מול ולנסיה וריאל מדריד בהמשך השבוע. משחק זה יוכל להיות הניצחון העשירי ברצף של הצהובים על הרצליה בכל המסגרות. עד היום המאזן בין השתיים במסגרת הליגה הוא 10:55 לזכות האלופה.

יאניס ספרופולוס | דני מרון

מן העבר השני, לא כך דמיינו לעצמם אנשי בני הרצליה את עונת החזרה לליגת העל, כאשר הם כבר במאזן שלילי 3:0, ומלבד ההפסד המשפיל להפועל אילת 103:78, הקבוצה הפסידה גם את שני משחקיה הראשונים לנס ציונה והפועל חיפה, קבוצות שעשויות להיות יריבותיה בתחתית. בהרצליה מקווים להפתיע את האלופה שאולי תהיה מרוכזת יותר במשחקיה החשובים באירופה.

הפועל אילת – מכבי ראשון לציון (19:20)

אחרי שדרסה את בני הרצליה 78:103 עם ניצחון החוץ הכי גבוה שלה בליגה מזה חמש שנים בדיוק, הפועל אילת מוכנה למפגש הביתי מול מכבי ראשון לציון. הקבוצה של אריאל בית הלחמי רוצה להמשיך עם היכולת הטובה שהיא מציגה מתחילת העונה ולהשיג ניצחון שלישי מתוך ארבעה משחקים על חשבון הקבוצה מעיר היין.

מנגד, קבוצתו של גיא גודס, שניצחה בשלושת מפגשי הליגה האחרונים בין השתיים, תשמח להתאושש מההפסד הכואב להפועל באר שבע 98:84 ולחזור למסלול הניצחונות. הרוטציה של סגנית האלופה תמשיך להיות קצרה במיוחד, כאשר נמרוד טישמן שעדיין סובל מקרע ברצועת המרפק ייעדר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי