חולון התעללה בהוד השרון עם 50:90 בדרך לשמינית הגמר

סטפנוס דדאס | ברני ארדוב

הסגולים של סטפאנוס דדאס, ללא גיא פניני וריצ'רד האואל, פשוט ריסקו את קבוצתו של נתי כהן. כריס ג'ונסון הצטיין עם 16 נקודות ו-4 אסיסטים. יפגשו את את עכו/מטה אשר ב-21 בדצמבר

(גודל טקסט)

המשחק האחרון בשלב הסיבוב הראשון בגביע המדינה היה גם החד צדדי ביותר כאשר הפועל חולון הביסה הערב (חמישי) 50:90 את הוד השרון מהליגה הלאומית בדרך לשלב הבא.

הצהובים סגולים חסרו את גיא פניני שנמצא עם הנבחרת, ריצ'רד האואל הפצוע וסי.ג'יי האריס שקיבל מנוחה, אך לא התקשו בכלל מול היריבה החלשה. כריס ג'ונסון הצטיין עם 16 נקודות ו-4 tסיסטים, חאבייר מון קלע 12 והוסיף 7 ריבאונדים מנגד.

הרבע הראשון עוד היה שיוויוני יחסית, וחניכיו של סטפאנוס דדאס ברחו רק לקראת סיומו, ואחרי עשר דקות היתרון עמד על 12:25. מפתיחת הרבע השני זה כבר היה לא כוחות. ההפרש צמח לפלוס עשרים ולקבוצה של נתי כהן פשוט לא היו פתרונות. החולונים לא נרגעו אחרי ההפסקה, ובתום עשר דקות קשות עבור הקבוצה מהשרון התוצאה עמדה על 31:76. ברבע הרביעי ששוחק לפרוטוקול, ההפרש עמד בשיאו על 51, ותוצאת הסיום עמדה על 50:90.

הפועל חולון תפגוש בשמינית הגמר את העולה הטרייה לליגה הלאומית, הפועל עכו/מטה אשר, לה יש סיבות גדולות לפחד אחרי מה שראינו הערב. שלב שמינית הגמר ייפתח ב-13 לדצמבר עם המפגש בין מכבי תל אביב להפועל חיפה, וימשיך עם שאר המפגשים בין ה-19 ל-21 באותו חודש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי