Sport1 Banner

מתחזקת: הגארד גייב יורק חתם בהפועל תל אביב עד לסיום העונה

גייב יורק | הפועל תל אביב, רשמי

האמריקני (27, 1.91) ששיחק בשנים האחרונות בגרמניה, יוון וצרפת, יקווה להוביל את האדומים קדימה. אשתקד רשם מעל 17 נקודות בממוצע בליגת האלופות המנהל המקצועי פלדה: "עקבנו אחריו זמן רב, יוסיף קליעה ואתלטיות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב, שפתחה את העונה בליגה המקומית עם ניצחון בודד מול שלושה הפסדים, ממשיכה בבניית הסגל כשלה כשהבוקר (שני) הודיעה על צירופו של הגארד האמריקני גייב יורק (27, 1.91) שחתם בשורות האדומים עד לסיום העונה. יורק הינו שחקן מנוסה, בוגר מכללת אריזונה, שיחק בשנים האחרונות בגרמניה, יוון וצרפת, כמו גם בליגת הפיתוח של ה-NBA.

בעונת 17/18 כששיחק בגרמניה במדי ביירות', רשם ממוצעים של 14.2 נקודות למשחק בבונדסליגה והצטיין בליגת האלופות שם קלע 16.5 נקודות למשחק עם 43.5% מעבר לקשת. בעקבות הופעותיו המרשימות בליגת האלופות הוא אף נבחר לחמישייה השנייה של הטורניר.

בכעבור שנה, עונת 18/19 שיחק יורק בלייקלנד מג'יק מליגת הפיתוח, שם קלע 16.4 נקודות למשחק, ולקראת סיום העונה חתם בא.א.ק אתונה היוונית. בעונה שעברה שיחק במדי שטרסבורג הצרפתית, שם העמיד ממוצע של 14.6 נקודות למשחק בכל המסגרות. בליגת האלופות קלע יותר מ-17 נקודות ולקח כ-3.8 ריבאונדים למשחק.

עידן פלדה, המנהל המקצועי של המועדון, בירך על המהלך :"גייב הוא אחד השחקנים שעקבנו אחריהם בחודשים האחרונים ואני מאוד שמח על הצטרפותו לקבוצה. הוא יוסיף לנו יכולת קליעה ואתלטיות ואני מאמין שאחרי הצירוף שלו ושל ג'יי פי טוקוטו נראה קבוצה חזקה יותר".

יאניס קאסטריטיס | דני מרון
עוד באותו נושא: גייב יורק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי