קטש: "בחלומות הכי ורודים לא דמיינו שזה יהיה כל כך חלק"

גל מקל, עידן זלמנסון, תמיר בלאט | FIBA

מאמן נבחרת ישראל היה מאושר אחרי ההעפלה ליורובאסקט: "יש כאן צעירים שמגלים בגרות אדירה. לא ניקח קרדיט גדול על זה, זה לא הישג גדול"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדורסל רשמה הערב (שני) הישג נהדר, כאשר העפילה ליורובאסקט אחרי ארבעה משחקים בלבד במוקדמות בהם רשמה ארבעה ניצחונות עם ה-72:78 על פולין היום. זו הפעם ה-14 ברציפות שהנבחרת מגיעה לאליפות אירופה, והיא ממשיכה להביא כבוד ולעורר גאווה.

המאמן עודד קטש היה מאושר בסיום: "כיף גדול. יש כאן שחקנים צעירים שמגלים בגרות אדירה. הגענו למשחק כשאנחנו יודעים ש-99% שאנחנו עולים, אבל היה חשוב לשחקנים לסיים עם ניצחון. אנחנו נהנים להיות אחד עם השני. פתחנו לא טוב את המשחק אבל גילינו אופי. ניצחנו נבחרת טובה וחזקה, היא עשתה לפני יומיים הופעה משכנעת מול רומניה. מגיעות הרבה מילים טובות לשחקנים, עשינו את זה בצורה מרשימה".

"העלייה לשלב הבא היא משקולת שתמיד קיימת, ובתור מאמן אתה רוצה להשלים את המשימה", המשיך קטש. בחלומות הכי ורודים לא דמיינו שזה יהיה יקרה בצורה כל כך חלקה. זה לא הישג גדול ולא ניקח עליו קרדיט גדול, כי זה בית שעולות בו שלוש מארבע, אבל זה נותן אופטימיות להמשך".

עודד קטש | FIBA

קטש החמיא לשחקניו: "יש לנו הרבה שחקנים צעירים שיקבלו עוד יותר ניסיון וביטחון ואני אוהב את האווירה שיש פה והחיבור בין כולם. יש עוד זמן עד היורובאסקט. בינתיים צריכים לשמור על האווירה הזו. מגיע קרדיט אדיר לגיא פניני וגל מקל, שמייצרים אווירה של ניסיון, חונכים את הצעירים וגם מציגים יכולת טובה. מקל בשיא שלו מבחינת כדורסל, פניני סיפק כמה מהלכים גדולים ועזר לנו לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי