ישראל תצא לפולין בפברואר, אליפות אירופה לעתודה במונטנגרו

שחקני נבחרת ישראל חוגגים | FIBA

פיב"א פרסמה את המיקומים הסופיים של משחקי הנבחרות בחודשים הבאים, שיתקיימו במתכונת של בועה. קטש וחניכיו בגיביצה במשחקים לפרוטוקול נגד רומניה וספרד

(גודל טקסט)

אחרי שנבחרת ישראל הבטיחה את עלייתה לאליפות אירופה עם שני ניצחונות מרשמים על ספרד ופולין בבועה בוולנסיה, היום (שבת) הודיע הוועד המנהל של פיב"א על המיקומים הסופיים של משחקי כל נבחרות ישראל בחלון פברואר ובאליפויות אירופה בקיץ.

הנבחרת של עודד קטש תשחק בבועה בגיביצה, פולין, שם תפגוש את נבחרות רומניה וספרד כדי להשלים את הבית המוקדם של אליפות אירופה 2022. כזכור, הנבחרת כבר הבטיחה את עלייתה לאליפות הודות למאזן 0:4.

לעומת זאת, נבחרת הנשים תסיים את משחקי מוקדמות אליפות אירופה בבועה שתתקיים בפודגוריצה, שם תפגוש את מונטנגרו הנבחרת המקומית.

נבחרת העתודה, אלופת אירופה פעמיים, תשחק את משחקי אליפות אירופה 2021 גם היא בפוודגוריצה ב-17-25 ביולי. האליפות הייתה מתוכננת להתקיים בקיץ 2020 בליטא, אבל ההתאחדות המקומית ויתרה על הזכות.

שחקני נבחרת העתודה חוגגים
נבחרת העתודה ב-2019, בדרך לזכייה השנייה ברציפות | דני מרון

נבחרת הנוער, שעלתה לדרג א' בקיץ 2019, תשחק באליפות אירופה בעיר קוניה שבטורקיה ב-31.7-8.8 ואילו אליפות אירופה של נבחרת הקדטים, שגם היא בדרג א', תיערך בסקופיה, מקדוניה בתאריכים 13-21 באוגוסט.

נבחרת העתודה נשים תשחק באליפות אירופה דרג ב' גם היא בסקופיה בתאריכים 3-11 ליולי, נבחרת הנערות תשחק באליפות אירופה דרג א' בהירקליון שביוון בתאריכים 24.7-1.8 ונבחרת הקדטיות תשחק באליפות אירופה דרג ב' בסראייבו, בירת בוסניה, ב-5-14 באוגוסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי