נעצרה: הפועל ירושלים הפסידה 76:73 להפועל באר שבע

סולימאן בריימו | דני מרון

אחרי שישה ניצחונות ברצף, הקבוצה מהבירה נכנעה לדרומיים בליגה הבלקנית בתום מותחן אדיר. שלשה של וייס הכריעה את המשחק שניות ספורות לסיום. בריימו קלע 21 נק', זלמנסון הוסיף 18. מנגד, בל סיים עם 14

(גודל טקסט)

אחרי שישה ניצחונות ברצף, הפועל ירושלים רשמה הערב (רביעי) הפסד ראשון בליגה הבלקנית, זאת לאחר שנכנעה 76:73 להפועל באר שבע בתום מותחן אדיר באולם הקונכייה.

עידן זלמנסון היה האיש המרכזי של הפועל ירושלים בפתיחת המשחק, כאשר נקודות שלו שמרו את הקבוצה מהבירה במשחק ומחר ריצת 0:7 של ב"ש ברבע הראשון, אשר הסתיים ביתרון נקודה של הירושלמים. הדרומיים נטלו את היתרון במהלך הרבע השני כאשר ספנסר וייס הוביל ריצת 0:8 נוספת של קבוצתו. הפועל ירושלים הגיבה עם אדם אריאל וסולימאן בריימו, ולהפסקה היא ירדה בפיגור מזערי, 31:34.

ירושלים הגיעה למשחק ללא טיישון תומאס, ואליו הצטרף גם תמיר בלאט בפתיחת המחצית השנייה. בריימו הוביל את האדומים במהלך הרבע השלישי עם יכולת טובה בהגנה ונקודות בצד השני, ולוח התוצאות הראה יתרון להפועל ירושלים, אך זה שוב התהפך לטובת הדרומיים, אך הכל התנקז לרבע הרביעי והמותח. כדקה וחצי לסיום המשחק בריימו עלה לסל וקבע שוויון 67:67.

קטש. הפסד בכורה בליגה הבלקנית | לירון מולדובן

היתרון שוב חזר להפועל ב"ש, אך שוב ירושלים הגיבה עם נקודות של ג'ייקובן בראון והשוותה את התוצאה. במצב של 71:71 הפועל באר שבע יצאה להתקפה על המשחק וקיבלה שלשת קלאץ' גדולה של וייס, אשר סגרה מעשית את המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי