ראשון בגביע המדינה: הפועל חיפה תארח את מכבי תל אביב

עומרי כספי
עומרי כספי | מאור אלקסלסי

המשחק הראשון של שמינית הגמר ייצא לדרך באולם רוממה ב-21:15 כאשר חניכיו של אלעד חסין ינסו להפתיע את החבורה המקרטעת של יאניס ספרופולוס. ווילבקין, דורסי, קלויארו, ז'יז'יץ וכספי בסגל

(גודל טקסט)

שמינית גמר גביע המדינה תצא מחר (ראשון) לדרך עם המשחק בין מכבי תל אביב להפועל חיפה באולם רוממה ב-21:15. זה יהיה המפגש הרשמי השלישי העונה בין הקבוצות כאשר הצהובים ניצחו את האדומים גם בגביע ווינר וגם בליגת העל. האלופה שנעדרה מהפיינל פור בשנה שעברה באופן חריג אחרי שהודחה ברבע הגמר על ידי הפועל ירושלים, רוצה ללכת השנה עד הסוף ותגיע למפגש עם הסגל הבכיר.

חניכיו של יאניס ספרופולוס ניצחו ארבעה מחמשת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות אך מציגים יכולת שנויה במחלוקת ומרבים לאבד יתרון בדקות האחרונות. הקבוצה שמעוניינת לעבור את המפגש הקרוב ללא משברים נוספים רשמה את סקוטי ווילבקין, טיילר דורסי, אנג'לו קלויארו, אנטה ז'יז'יץ ואות'לו האנטר למשחק מחר, כשגם עומרי כספי ויובל זוסמן יכללו בסגל.

הפועל חיפה תגיע אחרי ניצחון דחוק 84:85 על מכבי ראשון לציון שקטע רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות. הקבוצה של אלעד חסין טרם הפסידה העונה באולם הביתי ותנסה להפתיע את האלופה, מה שלא קרה מעולם במסגרת הגביע, כאשר המאזן עומד על 0:8 לטובת הצהובים.

אלעד חסין | קובי אליהו

שאר המשחקים:

הפועל עכו/מטה אשר – הפועל חולון 19.12
הפועל בנק יהב ירושלים – הפועל אילת 19.12
מכבי ראשל"צ – הפועל באר שבע 20.12
א.ס רמה"ש – מכבי חיפה 20.12
הפועל נהריה – הפועל גלבוע/גליל 20.12
אליצור נתניה – הפועל ת"א 20.12
הפועל נס ציונה – בני הרצליה 21.12

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי