הפועל חולון בחצי גמר גביע המדינה אחרי 88:96 על מכבי חיפה

גיא פניני, פרדי בורדיון | דני מרון

הסגולים ניצחו ברוממה והשיגו את הכרטיס לשלב ארבע האחרונות, כשהם רחוקים שני ניצחונות מהשבת התואר בו זכו ב-2018. 19 למגי ולפניני, 22 של בריסקר לא הספיקו לירוקים

(גודל טקסט)

משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדורסל יצאו הערב (שבת) לדרך בהיכל רוממה, שם הפועל חולון ניצחה 88:96 את מכבי חיפה המקומית ועלתה על חשבונה לשלב ארבע האחרונות. הסגולים-צהובים המשיכו במומנטום החיובי מהחודש וחצי האחרונים, עם ניצחון 10 מתוך 11 משחקים בכל המסגרות. מנגד, הירוקים הוסיפו פרק כואב נוסף לעונה המסויטת שעוברת עליהם וכעת יתפנו למאבקי התחתית בליגת העל, שם הקבוצה מהכרמל מדורגת במקום האחרון בטבלה.

המארחת הצליחה להישאר צמודה לחולוניה בדקות הראשונות של המשחק, אך בין הרבע הראשון לשני הקבוצה של סטפאנוס דדאס יצאה לריצת 3:17 שהעלתה אותה ליתרון בן 14 נקודות. מכבי חיפה מזערה נזקים וצימקה להפרש חד ספרתי בירידה להפסקה, אולם חולון הגדילה שוב את הפער ל-16 נקודות ברבע השלישי וזה הספיק לה על מנת לשייט לעבר הניצחון.

בהיעדרו של סי ג'יי האריס הפצוע, טיירוס מגי שוב בלט בהפועל חולון עם 19 נקודות, כמות זהה לזו שקלע גיא פניני שדייק בארבע זריקות מחוץ לקשת מתוך שישה ניסיונות. כריס ג'ונסון הוסיף 18 נקודות, מקסים דה זיאו תרם 13. בצד הירוק, מייקל בריסקר רשם 22 נקודות, דונטה סמית' 18, טיילור ברון 16, נאור שרון ורומן סורקין (10 ריבאונדים) הוסיפו 12 כל אחד.

מגי ודדאס. חולון בחצי הגמר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי