בשורות טובות להפועל ירושלים: בלאט ובראון בסגל לגלבוע/גליל

תמיר בלאט | דני מרון

אחרי שבדיקת ה-MRI הראתה שהוא סובל מחבלה בלבד בברכו, הרכז יעמוד לרשות קטש ברבע גמר גביע המדינה. גם הקפטן ישחק, היל בחוץ. ליובין: "לא רוצים שהמסע ייפסק"

(גודל טקסט)

המשחק האחרון בשלב רבע הגמר בגביע המדינה בכדורסל ייערך מחר (שני) בגן נר, שם הפועל גלבוע/גליל תארח את מחזיקת הגביע הנוכחית – הפועל ירושלים. הקבוצות טרם נפגשו העונה והן צמודות בטבלת ליגת העל, כשכל אחת מהן ניצחה שבעה משחקים והפסידה שניים.

האדומים מהבירה היו מעדיפים להגיע להתמודדות במומנטום טוב יותר, שכן את שני המשחקים האחרונים שלהם בליגה הם סיימו בהפסדים. ביום שני האחרון נכנעו 99:83 לעירוני נס ציונה בבית וביום חמישי הובסו 101:80 על ידי מכבי תל אביב בחוץ. עם זאת, ההתקפה של הפועל ירושלים היא השנייה בטיבה בליגה, עם 90.4 נקודות למשחק.

הבשורה המעודדת מבחינת הקבוצה של עודד קטש מגיעה מכיוונו של תמיר בלאט, שנפגע בברכו לקראת סיום המשחק נגד הצהובים ולא הצליח לרדת מהפרקט בכוחות עצמו, אולם המועדון עדכן אתמול כי בדיקת ה-MRI שעבר הרכז לא העלתה ממצאים מעבר לחבלה בלבד והוא ישחק מחר. גם ג'ייקובן בראון יחזור. מלקולם היל בחוץ.

הפועל ירושלים רוצה לשמור על התואר | ברני ארדוב

מן העבר השני, החבורה מהגלבוע מגיעה אחרי ניצחון חשוב 69:71 על מכבי ראשון לציון, אותו השיגה למרות ששיחקה בלי יפתח זיו. אם הירושלמים מחזיקים בהתקפה השנייה בטיבה, הרי ששחקניו של ליאור ליובין מעמידים את ההגנה השנייה בטיבה בליגה אחרי זו של מכבי תל אביב, כשהם סופגים כ-76 נקודות בממוצע למשחק.

ליובין אמר לקראת המשחק: "תמיד מעניין לשחק נגד ירושלים. זו קבוצה כל כך טובה, מנוסה, מוכשרת ומאתגרת. זה אתגר עצום עבורנו ואולי העובדה שהמשחק בבית תיתן לנו הרגשה חמימה. אנחנו עושים את כל ההכנות שצריך, עשינו דרך יפה עד השלב הזה ואנחנו רוצים להמשיך. גביע זה סוג של מסע שאתה אף פעם לא רוצה שהוא ייפסק, אז צריך לבוא מאוד צנועים, רעבים ועם אנרגיות טובות, עם הרגליים המהירות שלנו והלב הגדול. נעשה את כל המאמצים כדי להביא את זה".

גלבוע/גליל תנסה להדיח את האדומים | לילך וייס, מנהלת הליגה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי