שני ניצחונות משמירה על התואר: 65:80 להפועל ירושלים בגלבוע

טיישון תומאס | לילך וייס

הקבוצה מהבירה ניצחה בגן נר ועלתה לחצי גמר גביע המדינה, אחרי שלחצה על הגז ברבע האחרון והכריעה משחק שהיה צמוד מאוד לאורך 30 דקות. תומאס הצטיין עם 24 ותשעה ריבאונדים, 14 לבריימו

(גודל טקסט)

משחקי רבע הגמר בגביע המדינה בכדורסל הושלמו הערב (שני) ובסיומם, הפועל ירושלים עשתה צעד נוסף לעבר הגנה על התואר בו זכתה בשנתיים האחרונות כשניצחה בחוץ את הפועל גלבוע/גליל. האדומים מהבירה הבטיחו את מקומם בחצי הגמר, שמועד קיומו טרם נקבע, והצטרפו למכבי תל אביב, הפועל חולון ומכבי ראשון לציון שהעפילו לשלב ארבע האחרונות ביומיים האחרונים.

קבוצתו של עודד קטש חסרה את מלקולם היל ואדם אריאל, אולם תמיר בלאט עמד לרשותה אחרי שהיה ספק לגבי כשירותו וג'ייקובן בראון חזר אף הוא. מנגד, יפתח זיו שב לסגל המארחת. המפגש בגן נר, כיאה למשחק נוקאאוט, היה צמוד במשך רוב הדקות שלו. גלבוע הוליכה בהפרש של חמש נקודות ומטה לאורך כל הרבע הראשון, כאשר ברבע השני הירושלמים השתלטו על היתרון, אך גם הם לא הצליחו לפתוח פער גדול משש נקודות וההפרש החד ספרתי נשמר עד לסוף הרבע השלישי. אלא שלקראת 10 הדקות האחרונות, הפועל ירושלים פתחה בריצת 0:11 שנמשכה אל תוך הרבע האחרון וברחה ליתרון של 14 נקודות, שממנו גלבוע לא הצליחה להתאושש.

חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות בשורות הקבוצה המנצחת ומעל כולם הצטיין טיישון תומאס, שסיפק 24 ותשעה כדורים חוזרים. סולימאן בריימו שימש כינור שני עם 14, בלאט תרם 12, בראון סיים עם 11 ושמונה אסיסטים ועידן זלמנסון הוסיף 10 ושבעה ריבאונדים. מנגד, אייזיאה קאזינס קלע 13 מול האקסית וקרי בלאקשיר וג'הייבה פלויד, שהוריד שמונה כדורים חוזרים, קלעו 12 כל אחד.

שחקני ירושלים חוגגים. עלו לחצי הגמר | לילך וייס
שני ניצחונות משמירה על התואר. זלמנסון בטירוף | לילך וייס
שחקני הפועל ירושלים | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי