חצי גמר גביע המדינה: מכבי ת"א נגד חולון, ירושלים נגד ראשל"צ

שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים | דני מרון

הצהובים יפגשו את הסגולים כפי שהיה בגמר 2018, מחזיקת הגביע תתמודד מול הכתומים בשחזור גמר 2019. האיגוד קבע: המשחקים ייערכו ב-11 בפברואר, הגמר יתקיים במועד מאוחר יותר בתקווה לנוכחות קהל

(גודל טקסט)

בזמן שליגת העל בכדורסל עומדת להיכנס לפגרה כפויה של שבועיים לפחות בעקבות הסגר, איגוד הכדורסל פרסם היום (חמישי) את הגרלת משחקי חצי גמר גביע המדינה, אשר זימנו לנו שחזור של שני גמרים מהשנים האחרונות. הפועל חולון ומכבי תל אביב ייפגשו במשחק הראשון, כפי שהיה בגמר 2018, בעוד מכבי ראשון לציון והפועל ירושלים יתמודדו על הכרטיס השני לגמר, בשחזור הקרב על התואר מ-2019.

זמן קצר לפני כן, האיגוד הודיע על החלטה בנוגע למועד קיומם של משחקי חצי גמר גביע המדינה, לגביהם הייתה חוסר ודאות בשל השינויים שנכפו בלוח המשחקים העונה כתוצאה מהקורונה. שני המשחקים ייערכו ביום חמישי ה-11 בפברואר, היום שבו תוכנן במקום לקיים את משחק הגמר, ככל הנראה ללא קהל.

הגמר עצמו יידחה להמשך העונה, כאשר באיגוד שואפים לקיימו בנוכחות קהל ומקווים כי אולי המשחק יהווה את הסמן הימני לחזרת האוהדים למגרשים. יו"ר האיגוד עמירם הלוי, המנכ"ל יעקב בן שושן ורכז הליגות נפתלי גושן, בין השאר, התכנסו היום ושקלו את כל האפשרויות והגיעו למסקנה דחיית כל שבוע הגביע טומנת בחובה סיכון שעלול להביא למצב בו לא יתקיימו משחקים כלל השנה, כפי שקרה עם גמר גביע הנשים בעונה שעברה, בעוד דחיית משחק הגמר בלבד נותן תקווה לקיימו עם קהל באופן חגיגי, כראוי למעמד.

מכבי ת"א וחולון ייפגשו בחצי הגמר | דני מרון

עוד הוסיפו באיגוד כי השינוי נעשה בתיאום עם מנכ"ל מנהלת הליגה שלומי פרי ומועד הגמר החדש ייקבע בהתאם להתקדמות הקבוצות הישראליות במפעלים האירופיים השונים. באשר למשחקי גביע המדינה לנשים, הללו יתקיימו במועד שנקבע מראש: חצי הגמר ב-8 במרץ והגמר שלושה ימים לאחר מכן, באולם ע"ש רלף קליין ביבנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי