בבכורה של גורדון: גלבוע/גליל ניצחה את ראשל"צ ועלתה שלב בבלקנית

אבישי גורדון, שחקני גלבוע גליל | עודד קרני

מחליפו של ליובין רשם ניצחון חשוב במשחקו הראשון על הקווים, 78:85 על הכתומים בדרך להצטרף להפועל חולון בסיבוב הבא של המפעל בו זכתה הקבוצה מגן נר ב-2012 וב-2013. בלקשיר הוביל עם 20 נקודות, פלויד תרם 17

(גודל טקסט)

זהות הנציגה הישראלית השנייה בשלב הבתים השני של הליגה הבלקנית נקבעה הערב (רביעי), כאשר הפועל גלבוע/גליל, הקבוצה שזכתה במפעל בשנים 2012 ו-2013, גברה בחוץ 78:85 על מכבי ראשון לציון והצטרפה אל הפועל חולון בסיבוב הבא, בו תפגושנה השתיים את הקבוצות האירופיות במפעל. מעבר לחשיבות הניצחון, מי שרשם הופעת בכורה מוצלחת מאוד הוא אבישי גורדון, שהדריך את החבורה מגן נר לראשונה אחרי שהחליף את ליאור ליובין.

האדומים-לבנים פתחו את המשחק בקצב קליעה גבוה והגיעו ל-30 נקודות כבר בסיום הרבע הראשון, שנסגר בריצת 2:10 של האורחים לאחר ששחקני החמישייה והספסל נכנסו כולם לעניינים בשלב מוקדם. לקראת ההפסקה גלבוע הפכה את היתרון לדו ספרתי ובמחצית השנייה הפער הגיע כבר ל-17 נקודות, בדרך לניצחון משכנע של הצפוניים, שלמעשה לא הוטל בספק לרגע.

קרי בלקשיר היה הקלע הבולט בשורות גלבוע/גליל עם 20 נקודות, ג'הייבה פלויד תרם 17 וכל אחד מהשניים הוריד שמונה ריבאונדים. יפתח זיו ויותם חנוכי הוסיפו 11 כל אחד. מן העבר השני, אייזיאה טיילור קלע 17 ומסר שבעה אסיסטים, טריי לואיס רשם 13, נועם אביבי 12 ואקיל מיצ'ל סיים עם דאבל-דאבל של 11 נקודות ו-11 ריבאונדים.

בלקשיר הוביל את גלבוע/גליל | עודד קרני
אבישי גורדון. בכורה מוצלחת | עודד קרני
יפתח זיו. גלבוע בשלב הבא | עודד קרני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי