אריאל ו-וייס בסגל הנבחרת לבועה בפולין, פניני ישמש כקפטן

סגל נבחרת ישראל בכדורסל | איגוד הכדורסל

שחקני הפועל ירושלים והפועל באר שבע נכללו בין ה-13 שישחקו נגד רומניה בשישי ומול ספרד בראשון הבא, פורוורד חולון ימלא את מקומו של מקל. גם זיו, מדר, דוברת, קרטר וסורקין ברשימה, אין נציגים למכבי ת"א

(גודל טקסט)

איגוד הכדורסל פרסם הבוקר (ראשון) את הסגל הסופי של נבחרת ישראל לשני המשחקים האחרונים במוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת תמריא מחר לבועה פולין, שם תפגוש את רומניה ביום שישי ואת ספרד בראשון הבא. מהסגל שהיה בבועה בספרד נגרעו גל מקל, גולן גוט, נמרוד לוי ונתנאל ארצי ונוספו אדם אריאל וספנסר וייס, כאשר האחרון אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים. גיא פניני ישמש כקפטן הנבחרת בחלון הקרוב, במקומו של מקל.

הנבחרת, אותה ידריך עודד קטש בפעם האחרונה ככל הנראה, תטוס ישירות לקטוביץ' ותלון שם עם שאר הנבחרות. המשחקים יתקיימו בעיר גליביצה, בה ישראל גברה 71:75 על פולין בפברואר 2020.

נציגינו בליגה הצרפתית, רפי מנקו ותומר גינת, יגיעו מצרפת, ואילו ג'ייק כהן המשחק באוברדוירו הספרדית יגיע בטיסה של נבחרת ספרד, כך לבקשת איגוד הכדורסל.

פניני ישמש כקפטן במקום מקל | FIBA

כזכור, ישראל היא אחת מבין 11 הנבחרות שהבטיחו את מקומן ביורובאסקט 2022, יחד עם צ'כיה, גאורגיה, איטליה וגרמניה שיארחו את הטורניר וגם בוסניה, קרואטיה, יוון, ספרד, סלובניה וקרואטיה. 13 העולות הנותרות ייקבעו עד יום שני הבא.

מהסגל המורחב שנבחר בחודש שעבר נגרעו שחקני מכבי תל אביב, יובל זוסמן, ג'ון דיברתולומאו ועומרי כספי (שמושבת כבר חודש), שיפגשו את ארמאני מילאנו במסגרת היורוליג ביום חמישי הקרוב ויומיים לאחר מכן יארחו את בני הרצליה בליגה.

הסגל המלא: תמיר בלאט, ים מדר, יפתח זיו, נועם דוברת, אדם אריאל, רפי מנקו, ספנסר וייס, גיא פניני, תומר גינת, רומן סורקין, ג'ייק כהן, בן קרטר, עידן זלמנסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי