Sport1 Banner

שחקני הנבחרת נמצאו שליליים בבדיקה החוזרת. זיו: "אנחנו אופטימיים"

עודד קטש עם שחקני נבחרת ישראל | Germán Vidal/SOPA Images/LightRocket via Getty Images

השניים שנמצאו חיוביים עברו בדיקה נוספת והפעם התוצאה הייתה שלילית. הם יישארו בבידוד ולא ישתתפו באימון הנבחרת. הגארד לקראת המשחקים מול רומניה וספרד בבועה בפולין: "המטרות הן קודם כל לנצח"

(גודל טקסט)

שני חיוביים לקורונה נמצאו הבוקר (שלישי) בשורות נבחרת ישראל בכדורסל, שנמצאת בבועה בפולין לקראת שני המשחקים האחרונים של קמפיין מוקדמות אליפות אירופה, מול רומניה (שישי ב-18:30) וספרד (ראשון ב-18:30). השניים התחסנו ואינם סובלים מסימפטומים ובהמשך היום הם נבדקו שוב והפעם התוצאה הייתה שלילית. עם זאת, השחקנים יישארו היום בבידוד ולא ישתתפו באימון. מחר הם יעשו בדיקה נוספת.

כידוע, הנבחרת יצאה אתמול לפולין עם 12 שחקנים וזאת לאחר שעידן זלמנסון מהפועל ירושלים הורד מהטיסה ברגע האחרון אחרי שבן משפחתו נמצא חיובי. המאמן עודד קטש, שקבוצתו פנאתינייקוס סובלת מהתפרצות קשה של הנגיף, אמר אתמול לאחר שחבר לחניכיו בפולין: "אני אחרי מסע של יותר מ-24 שעות. המציאות מטורפת ואני מקווה שכולם יתחסנו".

כידוע, הנבחרת של קטש כבר העפילה לאליפות אירופה מהמקום הראשון כשהיא עם מאזן מושלם ומדובר במשחקים לפרוטוקול בלבד. קטש, שעשוי לסיים את דרכו בנבחרת אחרי המשחקים, אמר: "יכול מאוד להיות שזה החלון האחרון שלי. אני גאה בדרך ומקווה שמישהו ימשיך אותה כי יש עתיד טוב".

עודד קטש, נועם דוברת, גל מקל, רומן סורקין | איגוד הכדורסל

לקראת המשחקים, יפתח זיו, שצפוי לקבל יותר דקות בשל היעדרותו של הקפטן גל מקל, התראיין לאתר של איגוד הכדורסל. שחקן גלבוע/גליל התייחס לנושא הקורונה: "המצב של התקופה הזו קצת אחר. הגענו לכאן ושניים קיבלו תוצאה חיובית אז התחלנו טיפה ברגל שמאל אבל אנחנו אופטימיים. אני בתקופה טובה מבחינת אישית, אני לומד יותר להכיר את עצמי ואת המשחק שלי, את הערך שאני יכול לתת לקבוצה ולנבחרת. אני שמח שאני מקבל את ההזדמנות והזמן בנבחרת, לתרום ולתת מה שאני יכול. כל עוד אני אקבל אני אנסה כמה שיותר להחזיר".

על המשחקים מול רומניה וספרד: "המטרות הן קודם כל לנצח, אני חושב שלהתחבר לתהליך שעברנו בשנה שנתיים האחרונות. לבנות כימיה טובה בין כל השחקנים, אנחנו הרבה שחקנים שמכירים ורצים הרבה שנים ביחד ואני מאמין שיש פה משהו מיוחד. זו הכנה נוספת לקראת אליפות אירופה. באופן אישי, באופן כללי כל מצב בכל תקופה כששחקן אחד חסר אז האחרים צריכים לבוא ולהשלים את המקום והדקות שלו. אני אשמח על כל שניה שאני אקבל, אקח אותה בשתי ידיים ואנסה להחזיר כמה שאני יכול".

אחרי העלייה לאליפות אירופה, האם נבחרת יכולה להעפיל גם לאליפות העולם? "להגיד שאנחנו לא מכוונים ולא רוצים להיות שם זה לא נכון להגיד, אפשר לעשות את זה. גם בהתחלה של הקמפיין הנוכחי היו סימני שאלה אבל הוכחנו שעשינו את זה בזכות. היעד להגיע לאליפות העולם זה לא מילה גסה, אנחנו מכוונים לשם ונעשה הכל".

רפי מנקו, יפתח זיו | FIBA

על השלג בפולין: "אני לא אחד שראה הרבה שלג בחיים אז לראות ולחוות את זה בלייב זה משהו מיוחד. פחות מרגישים את הקור אבל הכל לבן ויפה, אוירה חגיגית ואני מקווה שנשיג את הניצחונות וזה יהיה מתוק".

עוד באותו נושא: עודד קטש, עידן זלמנסון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי