ספנסר וייס לקראת הבכורה בנבחרת: "מקווה לעמוד ברמה"

ספנסר וייס | עודד קרני, מנהלת הליגה

בשורה טובה למשלחת הישראלית בפולין: שני השחקנים שאובחנו עם קורונה התבררו כשליליים בסופו של דבר ויחזרו לאימונים. שחקן ב"ש, שישחק לראשונה במדים הלאומיים: "זו זכות לייצג את אחד המועדונים הטובים בישראל"

(גודל טקסט)

בנבחרת ישראל בכדורסל נרשמה היום (רביעי) הקלה לאחר ששני השחקנים שנמצאו אתמול חיוביים לקורונה יצאו שליליים בפעם השנייה מאז, מה שאומר כי הדאגה הוסרה והשניים יצטרפו מיידית לפעילות תחת עודד קטש ושאר הכדורסלנים.

בינתיים, אחד המצטרפים החדשים לסגל נבחרת ישראל בחלון המשחקים הנוכחי הוא ספנסר וייס, שכבר שיחק בנבחרת העתודה לפני כחמש שנים וכעת הפך לחלק מהנבחרת הבוגרת. לקראת הופעות הבכורה שלו, נגד רומניה וספרד, וייס התראיין לאתר איגוד הכדורסל וסיפר על השתלבותו, על כך שהוא מייצג את הפועל באר שבע בנבחרת ועל התרומה המקצועית שהוא מקווה לתת לעודד קטש.

"זה כבוד אדיר עבורי להיות חלק מהנבחרת", אמר וייס, "אני נרגש מאוד לשחק עם השחקנים שראיתי לאורך המסלול של המשחקים במוקדמות אליפות אירופה. הם שיחקו נהדר עד עכשיו, מאוד מחוברים ואני מאושר להיות חלק מזה".

שיחקת בעבר בנבחרת העתודה, אבל נבחרת לאומית זו עוד קפיצת מדרגה בקריירה שלך.
"בלי ספק. לשחק בנבחרת עד גיל 20 היה חוויה פותחת עיניים עבורי לעולם של הכדורסל המקצועני. עכשיו זה מרגיש נהדר לשחק עם חלק מאותם שחקנים בנבחרת הבוגרת. לייצג את מדינת ישראל באמצעות המשחק שאני כל כך אוהב זה כבוד אדיר".

וייס במדי באר שבע | דני מרון

בקבוצה שלך אתה אחד השחקנים המרכזיים ולוקח הרבה זריקות. מה יהיה התפקיד שלך בנבחרת?
"אעשה הכל כדי לעזור בכל דבר שאני יכול. הנבחרת הזו משחקת ברמה הכי גבוהה שיש, הם יחד הרבה שנים ואני מקווה לעמוד ברמה ולתרום לנבחרת".

לפי מה שרואים מחוץ למגרש, נקלטת בקלות כבר אחרי שלושה ימים בנבחרת.
"זה ממש ככה. כולם נחמדים מאוד, ברמה גבוהה ואני מכיר חלק מהם הרבה זמן. גם כשאתה משחק נגד שחקנים בליגה אתה הופך למכיר ומיודד אז הקליטה באמת הייתה קלה".

אתה מרגיש גם כנציג של באר שבע?
"בלי ספק. באר שבע מועדון נהדר שמנוהל בצורה מאוד מקצועית. בזכות באר שבע הפכתי למוכר ברמה הלאומית וזו זכות לייצג בנבחרת את אחד המועדונים הטובים בישראל".

שיחקת נגד עודד קטש הרבה מאוד פעמים. איך אתה מתרגל לשיטת המשחק שלו?
"לשחק נגדו תמיד היה קשה. הוא הביא את משחק הפיק אנד רול לרמה הטובה ביותר שאני מכיר. הוא מאמן חכם שמפרק את המשחק לנקודות קטנות מאוד מדויקות. לשחק תחתיו זה כבוד וגם מאוד מאתגר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי