מוטי דניאל: "הגיע הזמן שהנבחרת תפסיק לשחק בזמן היורוליג"

שחקני נבחרת ישראל | Ivan Terron / Europa Press Sports via Getty Images

רגע לפני המפגשים מול רומניה וספרד במוקדמות היורובאסקט, מנהל נבחרת ישראל דיבר ב-103FM מהבועה בפולין והתייחס לפורמט משחקי החלונות: "זה פוגע בפיב"א ובמושג 'נבחרת לאומית'. יש אווירה שהבית גמור, אין מתח"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל כבר העפילה ליורובאסקט 2022, ונמצאת בימים אלו בבועה בפולין לקראת שני המשחקים הקרובים שינעלו את הקמפיין – מול רומניה בשישי ומול ספרד בראשון. עם נחיתת הנבחרת בפולין נערכו בדיקות קורונה בהן גיא פניני וים מדר נמצאו חיוביים לקורונה, זאת לאחר שכבר עברו חיסון. לאחר מכן, בבדיקה השנייה והשלישית, הם נמצאו שליליים לנגיף.

מנהל הנבחרת, מוטי דניאל, התראיין לתכנית הספורט של 103FM מפולין ודיבר על החשש לאחר ששני השחקנים נמצאו חיוביים לנגיף והשינוי במצבם: "אחרי שנמצאו חיוביים, הם עברו שתי בדיקות נוספות, יצאו שליליים וחזרו לבסיסם. הם הורשו לצאת מהחדר ולתפקד כאחד האדם".

האזינו לראיון המלא

איך מרגיש לתפקד בבועה: "זה בסדר. ידענו למה אנחנו באים, אף אחד פה לא חושב שאנחנו הולכים לצאת החוצה. כולם חיים בשלום עם זה. התנאים במלון סבירים ואין שום בעיה מעבר לזה שאי אפשר לצאת, אבל גם ככה יש כאן שלג בגובה של חצי מטר בערך אז אי אפשר ללכת ברחובות יותר מדי. חוץ מזה, אין פה מלח באוכל, זו הבעיה המרכזית", התלוצץ דניאל.

לקראת המשחק מול רומניה: "כל הנבחרות, כולל אנחנו, בגלל כל מיני אילוצים ולא מבחירה, לא מציגות פה את ההרכב הכי טוב שהן יכולות להציג בימים כתיקונם. גם הרומנים לא נמצאים בהרכב הכי טוב שהיה להם במשחקים הקודמים. יש סוג של אווירה שהבית הזה גמור. אין מתח, אין תחושה של שליחות מיוחדת, אז אנחנו מתרכזים בכדורסל. אנחנו מסתכלים על הרומנים ורוצים לנצח. אמרתי, אין לחץ מסביב, אז עובדים על הבייסיק".

לקראת ספרד, שמגיעה בהרכב משני בגלל שמספר שחקנים משחקים בקבוצותיהם ביורוליג: "אנחנו כבר ארבע שנים בפורמט של משחקי חלונות שמתנגשים על היורוליג. אני חושב שהגיע הזמן שיירדו מזה. זה קצת פוגע בפיב"א ובמושג הזה שנקרא 'נבחרת לאומית'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי