עודד קטש: "לא יודע אם זה היה המשחק האחרון שלי"

עודד קטש | PressFocus/MB Media/Getty Images

מאמן נבחרת ישראל השאיר את עתידו מעורפל אחרי ההפסד 78:73 לספרד במשחק שסגר את מוקדמות היורובאסקט: "אם לא אשאר, יש כאן קבוצה נהדרת למאמן הבא. יש לנו עתיד גדול". זיו: "מקווה שנגיע להישגים באליפות אירופה"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל סגרה הערב (ראשון) קמפיין מוצלח במיוחד עם הפסד 78:73 לנבחרת ספרד במוקדמות יורובאסקט 2022. עד למשחק הזה, הכחולים-לבנים היו במאזן מושלם אותו איבדו היום, אך זה בוודאי לא גורע מההישג.

טרם ידוע האם היה זה משחקו האחרון של עודד קטש על הקווים כמאמן הנבחרת. מאמן פנאתינייקוס סיכם עם האיגוד כאשר מונה לקבוצה היוונית כי לאחר סיום הקמפיין יוחלט על עתידו. גם הוא עצמו שמר על הנושא מעורפל כאשר אמר לאחר המשחק: "אי אפשר לדעת, אבל גם אם זה היה המשחק האחרון שלי, יש כאן קבוצה נהדרת למאמן הבא ויש עתיד ורוד לכדורסל הישראלי".

"זה היה קמפיין מצוין שלנו", המשיך קטש. "כבוד הוא לי לאמן את הנבחרת, אני מאוד גאה. אמנם לצערי סיימנו עם הפסד אבל יש המון דברים טובים לקחת. אני גאה מאוד בקמפיין שעשינו, לא רק בגלל ההעפלה, אלא גם בגלל הדרך. הוצאנו יותר מסך החלקים בזכות הרוח והביחד. יש לנו עתיד גדול, אנחנו יכולים להיות גאים".

ג'ייק כהן, אוריול פאולי | ressFocus/MB Media/Getty Images

על ג'ייק כהן ונועם דוברת: "ג'ייק הוא מנהיג. אני נהנה מאוד לאמן אותו ונהנה מהיכולת והמנהיגות שלו. הוא אחד שתמיד נותן הכל וזה מצוין לנבחרת. הוא קשוח עם עצמו כשהוא מחטיא. דוברת שיחק בצורה בוגרת לגילו והרוויח את הדקות. יש לו עתיד נהדר והוא מחויב, חכם וצנוע".

יפתח זיו סיפר בסיום: "כיף לשחק נגד אחת הנבחרות הטובות באירופה. היה לנו מסע מצוין והגענו לנצח. יכולנו לעשות חלק מהדברים טוב יותר, נתנו הכל ובסוף הפסדנו. בסופו של דבר העפלנו מהמקום הראשון ואנחנו שמחים. כשאתה חלק מנבחרת לאומית המטרה שלך היא להחזיר למדינה. אני שמח לשחק בנבחרת ולפתוח בחמישייה זה דבר גדול מאוד עבורי. עשינו קמפיין טוב ואני מקווה שנעשה גם באליפות אירופה הישג שהרבה זמן לא עשינו".

יפתח זיו | PressFocus/MB Media/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי