רפי מנקו בראיון: "יש הרגשה שאנחנו כלואים בבית מלון, זה מכשול"

רפי מנקו | איגוד הכדורסל

שחקן נבחרת ישראל ושאלון סיפר ב-103FM על מתכונת הבועה: "זה לא פשוט, אנחנו מבודדים מכל מה שקורה בחוץ. עם זאת, זה בסך הכל שבוע וצריך לעשות את העבודה". וגם: עונת הבכורה בצרפת

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל אמנם סיימה ביום ראשון את מוקדמות אליפות עם הפסד לספרד בבועה בפולין, אולם בשורה התחתונה זו הייתה הצלחה כבירה – עודד קטש ושחקניו סיימו את הקמפיין עם חמישה ניצחונות ואותו הפסד בודד במשחק שלא שינה דבר והשיגו את הכרטיס ליורובאסקט בקיץ 2022.

הערב (רביעי) התראיין ב-103FM רפי מנקו, שחקן נבחרת ישראל ושאלון הצרפתית, שסיפר כיצד התנהלה הנבחרת בשבוע האחרון במתכונת של בועה בפולין: "עשינו קמפיין מאוד מוצלח. קיבלנו בית עם נבחרות כמו ספרד ופולין שהיו פייבוריטיות על הנייר וגם רומניה, אבל שיחקנו כדורסל טוב לכל אורך הקמפיין והצלחנו לנצח את הספרדים וגם את הפולנים והרומנים פעמיים וכולנו שמחים שהצלחנו להעפיל לאליפות אירופה".

האזינו לראיון של רפי מנקו ב-103FM

החיים בבועה במשך למשך שבוע: "זה לא פשוט. אנחנו מבודדים מכל מה שקורה מחוץ למלון ואחרי זה גם משאר הנבחרות בתוך המלון, כי לכל נבחרת יש את החדרים שלה – אפילו חדרי אוכל ואימונים מבודדים מהשאר. זה לא פשוט, אבל זה בסך הכל שבוע וצריך לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר".

אם הבועה דווקא לא מפקסת שחקנים ועוזרת להם להתכונן: "להיות בתוך מלון בהרגשה שאתה לא יכול לצאת לנשום אוויר, זה עושה משהו. זה נכון שאנחנו בחלון נבחרת וכולם צריכים להיות מרוכזים ולעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר וכך גם עשינו, אבל ההרגשה הזו שאתה כלוא ויכול לצאת רק לאימונים ומשחקים היא מכשול. כמובן שאחרי כל הקמפיין הזה אנחנו מאוד שמחים על התוצאה".

על העונה הראשונה שלו בצרפת: "יצא עכשיו מתווה לחזרת הליגה, כי עד עכשיו הליגה הופסקה למספר שבועות וזה היה לא אידיאלי. סגרו פה הכל בסוף אוקטובר ומאז שיחקנו כל שבועיים פחות או יותר. לפי המתווה החדש, נשחק עכשיו עד יוני 2-3 משחקים כל שבוע ואני מאוד שמח מכך כי בשביל זה עזבתי את הכל והגעתי לפה".

רפי מנקו | FIBA

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי