בראשון: חולון תנסה להמשיך את המומנטום מאירופה נגד באר שבע

שחקני הפועל חולון | FIBA

לאחר ניצחון החוץ הענק על קרשיאקה הטורקית במסגרת ליגת האלופות, הסגולים יחזרו לזירה המקומית כשישחקו נגד הדרומיים מבירת הנגב. דדאס אמר: "ננסה להשתוות לאנרגיות של ב"ש ולהעניק לאוהדים אושר ושמחה פעם נוספת"

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בליגת העל בכדורסל ייפתח מחר (ראשון) כאשר הפועל חולון של סטפאנוס דדאס תארח לקרב מסקרן את הפועל באר שבע של רמי הדר.

הסגולים מגיעים להתמודדות במצב רוח נהדר, לאחר ניצחון החוץ הדרמטי באמצע השבוע על קרשיאקה במסגרת ליגת האלופות שקירב את הקבוצה לשלב רבע הגמר, כאשר בליגה הם יחפשו לרשום ניצחון שלישי ברציפות ולטפס לעבר המקומות המעניקים יתרון ביתיות בפלייאוף בתום העונה הסדירה. נכון לעכשיו חולון מדורגת במקום החמישי בטבלה עם מאזן של עשרה ניצחונות ושישה הפסדים, אך גם עם ארבעה משחקים חסרים.

מאמן הקבוצה, סטפאנוס דדאס, אמר לקראת המשחק: "מחכה לנו עוד משחק בסדרה ארוכה של משחקים קשים בליגת ווינר סל ובליגת האלופות. נגד באר שבע אנחנו צריכים להראות שאנחנו מוכנים להשתוות לאנרגיות שלהם ולשלוט במשחק. זה יהיה המשחק השני שלנו עם הקהל הביתי ופעם נוספת ננסה לנצח כדי להעניק להם אושר ושמחה".

סטפאנוס דדאס | ברני ארדוב

מנגד, האדומים, שהתרחקו מהשישייה המובילה לאחר שהפסידו ביום חמישי להפועל ת"א, יקווו לחזור למסלול הניצחונות ולשמור על מקומם בין שמונה הראשונות. את החבורה של רמי הדר ימשיך להוביל מלך סלי הליגה, קיילב אגאדה שרושם העונה ממוצעים נפלאים של 23 נקודות, 6.1 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים בממוצע למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי