קטש סימן מטרה: "נבנה קבוצה צעירה שתיאבק על מקום בפלייאוף"

עודד קטש | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

המאמן התראיין ביוון, דיבר על חיזוק לעונה הבאה והבהיר לגבי הנוכחית: "מדברים על כישלון כי זו פנאתינייקוס, ברור שיהיו ציפיות גבוהות. צריך להסתכל על זה בפרספקטיבה נכונה. רוצים לזכות בשני התארים שנותרו"

(גודל טקסט)

עודד קטש ידע שהסיכויים להעפיל לפלייאוף היורוליג נמוכים כשחתם כמאמן פנאתינייקוס, אך בעונה הבאה הוא שואף להחזיר את הירוקים מאתונה למקום בו המועדון מצפה מעצמו להיות – צמרת הכדורסל האירופי. הבוקר (ראשון) פורסם ביוון ראיון שהישראלי העניק לעיתון "Real" ובו התייחס למספר נושאים, ביניהם מטרות החיזוק ל-2021/22.

"אני מאוד מרוצה מהתגובה של השחקנים לדרישות שלי", סיפר קטש. "התמודדנו ואנחנו ממשיכים להתמודד עם פציעות, במיוחד בעמדת הפליימייקר. אולי לא עלינו לפלייאוף ביורוליג, אבל יש לנו שני תארים להילחם עליהם ביוון ואנחנו רוצים לזכות בהם. נותרו לנו חודשיים ואנחנו צריכים להיות במיטבנו כדי להשיג את המטרות".

כשנשאל, האם אי ההעפלה לפלייאוף היא כישלון, המאמן השיב: "המילה כישלון קשורה לכך שאנחנו מדברים על פנאתינייקוס, בגלל המסורת שיש למועדון. אבל אם להיות כן, העונה היה לנו את אחד הסגלים הכי צעירים במפעל ואחד התקציבים הנמוכים. צריך להסתכל על הדברים בפרספקטיבה נכונה. ברור שבפנאתינייקוס הציפיות תמיד יהיו גבוהות, אבל אחרי העונה המיוחדת שעברנו, צריך לחשוב על העונה הבאה. גם אם התקציב יישאר נמוך, נהיה חייבים לבנות קבוצה טובה וצעירה שתתחרה על מקום בשמינייה הראשונה ביורוליג, כי אנחנו מדברים על פנאתינייקוס".

עודד קטש באימון הבכורה
קטש באימון פנאתינייקוס | פנאתינייקוס

הישראלי דיבר גם על הרכש הנוצץ שהצטרף לקבוצתו בחודש שעבר – מריו הזוניה: "מריו נמצא איתנו מעט זמן ואני לא חושב שאפשר לסמן אותו כמנהיג היחיד שלנו. אני לא חושב שיש רק מנהיג אחד בקבוצה הזו ואני אוהב את זה. אני מעדיף שיהיו שלושה, ארבעה או אפילו חמישה מנהיגים. מריו בהחלט ביניהם".

כזכור, מספר דיווחים לאחרונה הזכירו את יובל זוסמן ותמיר בלאט כמועמדים לחיזוק הקבוצה של קטש, שהבהיר בראיון ל-103FM כי לפחות בשלב זה, מדובר בעיקר בשמועות, אם כי היה שמח לצרף את השניים לסגל שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי