כולל אבדיה וזהבי: ספורטאי ישראל תודרכו כ"שגרירים בעת חירום"

ספורטאים בשיחת זום עם חילי טרופר | צילום מסך

שר התרבות והספורט חילי טרופר ערך שיחת 'זום' עם נציגי הכדורגל, הכדורסל והג'ודו בחו"ל ותדרך אותם אודות המסרים לקהילה הבינלאומית: "הלגיטימציה ממנה להמשך פעולות צה"ל ברצועת עזה היא בעלת משמעות מכרעת"

(גודל טקסט)

בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני, שר התרבות והספורט, חבר הכנסת חילי טרופר, יזם היום (חמישי) יחד עם משרד החוץ מבצע לתדרוך ספורטאים המייצגים את ישראל והפיכתם למעין "שגרירים בעת חירום". הספורטאים המשתתפים בתחרויות בחו"ל קיבלו תדרוך מקיף אודות המצב הביטחוני והמסרים לקהילה הבינלאומית, בשיחות 'זום' שהתקיימו בהשתתפות השר טרופר ודובר משרד החוץ, מר ליאור חייט.

בין הספורטאים שהשתתפו בפרוייקט: ערן זהבי, דני אבדיה, גל מקל, גדי קינדה, אלי דסה, בן שהר, שון דוסון, שגיא מוקי, פיטר פלצ'יק וברוך שמאילוב. הפרוייקט יימשך בשעות ובימים הקרובים יחד עם ספורטאים נוספים מענפי ספורט שונים המשחקים בחו"ל שירצו לקחת בו חלק.

השר טרופר מסר: "לזירה הבינלאומית יש משמעות גדולה, במיוחד בימים אלו בהם הכל עובר ברשתות החברתיות. הלגיטימציה מהקהילה הבינלאומית להמשך פעולות צה"ל ברצועת עזה היא בעלת משמעות מכרעת ואני שמח לראות את ההירתמות של הספורטאים שלנו, שבוחרים לייצג את המדינה לא רק כשהם לובשים את מדי נבחרת ישראל, אלא גם בימים קשים אלה, ונותנים גב לכוחות צה"ל ולתושבים בעורף, אל מול הביקורת של הקהילה הבינלאומית. אני מודה לספורטאים שנרתמו לפרויקט, ולהתאחדות לכדורגל, לאיגוד הכדורסל ולאיגוד הג'ודו על שיתוף הפעולה המהיר והיעיל. שיתוף הפעולה מצד הספורטאים הבכירים שלנו מראה כמה חשוב הספורט שלנו, ככלי חברתי לשינוי דעת הקהל וליצירת אחדות וערבות הדדית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי