אדומייטיס נמלט מישראל בשל המצב: "חיפשנו טיסות במהירות"

דאיניוס אדומייטיס | דני מרון

המאמן הליטאי, שפוטר מהפועל ירושלים בחודש שעבר ונשאר בארץ למטרת חופשה, התראיין בארצו אחרי שחזר בדחיפות בעקבות ההסלמה וסיפר: "מעולם לא חוויתי דבר כזה לפני כן, זאת רמה חדשה של מתח ולחץ"

(גודל טקסט)

הקדנציה של דאיניוס אדומייטיס בהפועל ירושלים לא תיזכר כמוצלחת במיוחד, וזאת בלשון המעטה. כזכור, הליטאי מונה למאמן הקבוצה בחודש ינואר האחרון לאחר שעודד קטש הודיע על עזיבתו לפנאתינייקוס, אך רשם מאזן מאכזב של שישה ניצחונות וכמות זהה של הפסדים, כולל רצף תוצאות רע שהביאו לפיטוריו כעבור שלושה חודשים בלבד בתפקיד.

למרות זאת, מסתבר שהמאמן בן ה-47 טרם עזב את ישראל, ונשאר בארץ עם משפחתו למטרת חופשה פרטית. בראיון שהעניק היום (שני) ל"15min" הליטאי, אדומייטיס דיבר על המצב בישראל: ההסלמה בימים האחרונים, הרגע בו שמע אזעקה בפעם הראשונה, המצב הביטחוני בארץ ואפילו על האופן בו ישראל התמודדה בהצלחה עם נגיף הקורונה.

"הכל בישראל נפתח אחרי הרבה זמן. הבנו שזה הסיכוי שלנו לעשות טיול משפחתי. הייתה לנו דירה, היה לנו רכב, אז תיכננו ויצאנו לטייל. פגשנו אנשים, הגענו לחגיגות והספקנו לראות המון. הכל היה נהדר", אמר אדומייטיס. הוא ומשפחתו היו אמורים לחזור למולדתם ב-17 במאי, אבל המצב השתנה במהרה.

עקב ההסלמה שחלה בארץ בשבוע האחרון, המשפחה הליטאית שינתה את תוכניותיה. "ביום שני, היו סירנות בכל העיר. כעבור דקה נשמע פיצוץ. מעולם לא חוויתי דבר כזה לפני כן. רצינו להקדים את הטיסה חזרה, אבל רוב הטיסות בוטלו או נדחו. בסוף הצלחנו למצוא טיסה למינסק. בחיים לא חשבתי שאהיה כל כך שמח לטוס למינסק". אקס האדומים המשיך: "לנו בליטא זה קשה להבין זאת. כשאתה נמצא בתוך כל המצב הזה עם המשפחה שלך, הכל שונה. זאת רמה חדשה של לחץ. המצב מאוד מתוח, לא ברור מתי זה ייגמר".

דאיניוס אדומייטיס | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי