גל מקל נפרד ממלאגה: "לא כך ציפיתי לסיים את העונה"

גל מקל | Ivan Terron / Europa Press Sports via Getty Images

הגארד הישראלי נפרד מקבוצתו הספרדית לאחר עונה מרובת פציעות בה מיעט לשחק. בהודעה רשמית שפרסם, אמר: "לא הצלחתי לעזור לחבריי ולמועדון בדרך שרציתי ותכננתי. כעת, אחלים ואתכונן לקראת העונה הבאה"

(גודל טקסט)

גל מקל לא ימשיך במלאגה בעונה הבאה. הגארד בן ה-33 הודיע רשמית כי הוא ייפרד מקבוצתו הספרדית אליה השתייך מאז הצטרף לשורותיה במרץ 2020, אך מיעט לשחק בה בעקבות מספר אירועים שהשביתו אותו לפרקי זמן משמעותיים ופגעו בכושר המשחק שלו, כאשר בראשם זכורה ההידבקות שלו בנגיף הקורונה, שהובילה לסיבוך בריאות ולהיעדרות בת שלושה חודשים מהפרקט.

"לא כך ציפיתי לסיים את העונה", אמר מקל. "הייתי כל כך נרגש להמשיך את מה שהתחלנו בעונה שעברה, אבל לצערי לא הצלחתי לעזור לחבריי ולמועדון המדהים הזה בדרך שבה תיכננתי ורציתי. כעת, זה הזמן להחלים ולהכין את עצמי להיות הגרסה הטובה ביותר לקראת העונה הבאה".

גל מקל | צילום מסך, אינסטגרם

כאמור, העונה מקל ערך 12 הופעות בלבד במדי מלאגה (תשע בליגה ועוד שלוש ביורוקאפ). בליגה הספרדית הוא העמיד ממוצעים של 6 נקודות, 2.9 אסיסטים ו-1.3 ריבאונדים ב-16.4 דקות למשחק. לאחר ששיחק בין היתר בזניט סנט פטרסבורג, הכוכב האדום בלגרד, מכבי תל אביב וכמובן דאלאס מאבריקס, מעניין יהיה לראות מה תהיה התחנה הבאה בקריירה של הישראלי הוותיק.

גל מקל | אוניקאחה מלאגה, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי