כדורסל 3 על 3: נבחרות הגברים והנשים של ישראל העפילו לאליפות אירופה

נבחרת ישראל 3X3 | עודד קרני, איגוד הכדורסל

הישג נאה לנבחרות של ישראל בטורניר מוקדמות אליפות אירופה שנערכו בנמל בת"א: הנשים גברו על שוויץ במשחק הגורלי אחרי יום הפכפך, הגברים עלו ללא הפסד וגברו על טורקיה במשחק העלייה

(גודל טקסט)

הישג גדול לנבחרת ישראל בכדורסל 3 על 3 גברים ונשים שהעפילו בסוף השבוע לאליפות אירופה שתיערך בפריז, צרפת, למרגלות מגדל אייפל. שתי הנבחרות עשו את זה בטורניר המוקדמות שנערך בנמל תל אביב ומשך אליו קהל רב גם ביום שישי וגם ביום שבת.

ראשונות לעלות הייתה נבחרת הנשים שעשתה זאת כבר אתמול (שישי). הנבחרת שהייתה מורכבת מדניאל רבר, יערה יצחקי, אליסה בארון וטל יעקב. הנבחרת הפסידה את המשחק הראשון שלה 13:8 לצ'כיה, את המשחק השני ניצחה 12:20 מול פורטוגל ובמשחק הקובע ניצחה את שוויץ 18:20 בתיכונט בתל אביב לאחר שהמשחק הועתק מנמל תל אביב בשל משטח חלק.

נבחרת הגברים עשתה דרך חלקה יותר עד למשחק העלייה. במשחק הראשון היא גברה 13:17 על קרואטיה, במשחק השני גברה 11:14 על פורטוגל והבטיחה את מקומה במשחק העלייה. במשחקה השלישי היא גברה 11:12 על צ'כיה, ונמנעה ממשחק נגד פולין החזקה. ישראל התייצבה למשחק הקובע נגד טורקיה, פיגרה לאורך רוב שלבי המשחק אך התעלות של שמואל מלכוב שלחה אותה להארכה ושם מלכוב קלע את סל הניצחון בדרך ל-16:18 ועלייה לאליפות אירופה.

גבי צ'צ'אשווילי | עודד קרני, איגוד הכדורסל
שמואל מלכוב | עודד קרני, איגוד הכדורסל
שמואל מלכוב | עודד קרני, איגוד הכדורסל
גיא פלטין | עודד קרני, איגוד הכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי