אריאל בית הלחמי: "לא יהיה עוד אחד כמו דני אבדיה"

אריאל בית הלחמי ודני אבדיה
אריאל בית הלחמי ודני אבדיה | דני מרון

מאמן העתודה דיבר ב-103FM לקראת טורניר הצ'לנג'ר: "יש שחקנים מעניינים שעדיין לא מכירים. אם הייתה אליפות אירופה, היינו יכולים להגיע רחוק". וגם: דוברת הפצוע ("בשנה הבאה ישחק בבוגרת") והפועל אילת

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה נערכת לקראת טורניר הצ'לנג'ר שיתקיים ביוון, ולקראת הטורניר מאמן הנבחרת אריאל בית הלחמי התראיין אמש (חמישי) ל-103FM. במקביל להכנות לקראת העונה הקרובה בהפועל אילת, בית הלחמי סיפר על טורניר ההכנה שבוטל בעקבות מקרי קורונה אצל היריבה, השחקנים המבטיחים של הנבחרת, והאם בסגל הנוכחי יש את דני אבדיה הבא?

האזינו לראיון המלא

הצ'לנג'ר יחליף את אליפות אירופה: "נשארנו בחמש שנים האחרונות אלופי אירופה, זה שיא. בשנה שעברה לא היה טורניר אליפות אירופה בגלל הקורונה ואני שמח שהשנה פיב"א הצליחו לארגן סוג של טורניר לכל הגילאים הצעירים. בטורניר שלנו נשחק נגד יוון, סלובניה, בלגיה, אוקראינה וקרואטיה".

ביטול מחנה האימונים בקפריסין: "היינו צריכים לטוס ברביעי בבוקר ובשלישי קיבלנו הודעה שיש לקפריסאים שלושה חיוביים לקורונה. החלטנו שזה לא שווה לקחת את הסיכון, גם כי המשחקים בכרתים הם בבועה אז זה די גבולי לנסוע לשם. החלטנו לוותר על זה".

אריאל בית הלחמי | דני מרון

הריגוש בלהמשיך ולאמן את הנבחרת: "זה מאוד מרגש אותי. באתי עם הרבה מרץ ואנרגיה. השחקנים הצעירים באו עם אנרגיות. הם רוצים ללמוד ולהיות חלק מהנבחרת. סך הכל היה כיף לא רגיל עד עכשיו לאמן אותם. כל פעילות עם הנבחרת היא מרגשת".

השחקנים שפחות מכירים: "בנבחרת הזו, כמו בקודמות, השחקנים כרגע אולי לא מוכרים לקהל הרחב מלבד נועם דוברת וטל פלד ממכבי ראשון לציון, אך שניהם פצועים ולא יהיה איתנו. השחקנים היותר מוכרים הם דורי סהר ועמית אהרוני שעלה ליגה עם נתניה. יש פה הרבה שחקנים מעניינים שעדיין לא מכירים אותם".

דני אבדיה הבא בנבחרת הזו? "לא נראה לי שיהיה עוד אחד כמוהו, הלכתם לטופ, אבל יש פה הרבה שחקנים טובים. הקבוצה בידיים טובות. האליפות הזו היא בלי תואר, הולכים רק לטורניר כך בכל מקרה נישאר עוד שנה אלופים".

שחקני נבחרת העתודה | דני מרון

בנים של שחקני עבר בנבחרת: "יש את עמית אהרוני (בנו של אורן אהרוני), לוטן אמסלם (בנו של שמעון אמסלם) ויונתן לוי (בנו של יהודה לוי). הם ראויים מאוד להיות הנבחרת, הייתה תחרות מאוד קשה. היה לא קל להגיע ל-12 האחרונים, היינו צריכים לנפות שחקנים ממש טובים אבל היינו צריכים להרכיב נבחרת שחצי ממנה מורכבת מהשנתונים הצעירים ביותר, אלה שאמורים לשחק בשנה הבאה באליפות אם לא יהיו בעיות. הנבחרת הזו היא עד גיל 20, כך שמי שיעבור את הגיל עד הקיץ הבא לא יוכל לשחק באליפות. אנחנו חילקנו את הנבחרת הנוכחית לחצי-חצי.

השוואה בין השנתון הנוכחי לשניים שזכו באליפות: "עם השחקנים שלא פה כרגע, דוברת ועמנואל שארפ, שהוא אחד הטובים בגילאים הצעירים בארצות הברית, אני חושב שזו גם נבחרת שהייתה יכולה להגיע רחוק, אבל הם לא איתנו וכמו שאמרתי השנה אין אליפות כך שאין תואר".

דוברת ושארפ יהיו בשנה הבאה? "הם יהיו בגיל המתאים אבל בשנה הבאה יש אליפות אירופה לבוגרים. אני מעריך שדוברת יהיה בסגל הנבחרת הבוגרת".

נועם דוברת | עודד קרני

ההכנות לעונה בהפועל אילת: "אנחנו עושים את כל המאמצים כדי למצוא את השחקנים המתאימים. עוד לא הצלחנו להביא שחקנים ברמת שכר שלנו אבל עובדים על זה. החתמנו זר אחד שהוא רוקי כמו שאני אוהב ומקווים להחתים עוד בשבוע הבא. התקציב שלנו הוא כמו בשנה שעברה והתקציב שחקנים מאוד נמוך. אמרתי גם בשנה שעברה שהיה לנו מזל. אנחנו גדלנו קצת אבל לא בצורה משמעותית. בסוף, השוק שלנו הוא יחסית מצומצם מבחינת שכר אבל צריכים לחכות להזדמנויות ולהמר קצת".

לאן הקבוצה מכוונת? "עוד לא בניתי את הקבוצה אבל תמיד שואפים גבוה. נרשמנו לאירופה כך שאנחנו רוצים לעשות צעד קדימה בתור המועדון. היינו עם אותו תקציב בשנה שעברה והייתה עונה מאוד מוצלחת. תמיד מקווים לטוב".

אריאל בית הלחמי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי