פתיחה מוצלחת לצ'לנג'ר: נבחרת העתודה ניצחה 72:78 את רוסיה

דורי סהר | fiba.com

ישראל החלה ברגל ימין את הטורניר שנערך השנה במקום היורובאסקט עד גיל 20. עמית אהרוני בלט עם 15 נקודות, יהל מלמד הוסיף 14. בשלישי: אריאל בית הלחמי ושחקניו יפגשו את בלגיה

(גודל טקסט)

אחרי שנתיים ללא משחק, נבחרת העתודה בכדורסל, אלופת אירופה למי ששכח, החלה הערב (שני) את דרכה בטורניר הצ'לנג'ר בכרתים, שמחליף השנה את היורובאסקט עד גיל 20. שחקניו של אריאל בית הלחמי פתחו ברגל ימין עם ניצחון על נבחרת רוסיה, בעיקר בזכות הגנה לוחמנית שכפתה על היריבה לא פחות מ-26 איבודי כדור. מחר תפגוש את ישראל את נבחרת בלגיה.

למעשה, כל אחד מהרבעים במשחק התאפיין בעליונות של אחת מהנבחרות. ישראל הובילה 13:24 אחרי 10 הדקות הראשונות, כשהפרש זה היה גם הגבוה ביותר לטובת איזושהי נבחרת במשחק כולו, אלא שהרוסים חזרו לשוויון 38:38 בהפסקה, וברבע השלישי ברחו ליתרון דו ספרתי משלהם. שחקניו של בית הלחמי שבו להוביל ברבע האחרון, בו השלימו ריצת 4:21, בדרך לניצחונם הראשון בטורניר.

קלעו לנבחרת ישראל: עמית אהרוני 15 (6 אסיסטים), יהל מלמד 14 (7 ריבאונדים, 6 חטיפות), יהונתן אטיאס 10, רועי פריצקי 9, יונתן לוי 7, שוהם גת, דורי סהר ולוטן אמסלם 6 כ"א, גור לביא 3, גלעד לוי 2. יובל שניידרמן והראל רינסקי שותפו ולא קלעו.

לוטן אמסלם | fiba.com
רועי פריצקי | fiba.com
אריאל בית הלחמי | FIBA.COMfiba.com

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי