איגוד הכדורסל הודיע: שתי עולות ושתי יורדות בעונת 2019/20

עמירם הלוי
עמירם הלוי | עודד קרני

בעקבות סירוב המנהלת, הדירקטוריון החליט להגדיל את כמות העולות והיורדות, אך ההודעה הרשמית יצאה בטרם התקבלה הסכמה מצד הקבוצות בליגת העל

(גודל טקסט)

איגוד הכדורסל הודיע היום (שלישי) כי בעונה הבאה יהיו שתי עולות ושתי יורדות מליגת העל ללאומית, זאת לפני שהתקבלה הסכמה על ההחלטה מצד מנהלת הליגה. בהודעה רשמית מטעם הארגון נמסר: "הנהלת איגוד הכדורסל שהתכנסה היום, החליטה פה אחד שהחל מעונת המשחקים 202019 יעלו לליגת העל שתי קבוצות וירדו ללאומית שתי קבוצות. ההחלטה באה בעקבות החלטת מנהלת הליגה לא לקבל את הצעת האיגוד להגדיל את ליגת העל ל-14 קבוצות בסיום העונה הבאה".

כזכור, מנכ"ל האיגוד יעקב בן שושן הודיע כבר לפני כשבועיים על אישור ההחלטה לפיה יעלו שתי קבוצות. אך לאחר שמנהלת ליגת העל סירבה להצעה להרחיב את הליגה, האיגוד החליט על כמות זהה של יורדות לפני שהתקבלה הסכמתן של קבוצות הליגה הבכירה.

כשעה לאחר מכן, המנהלת פרסמה תגובה בנושא ובה נכתב: "קראנו את הודעת האיגוד לתקשורת. המנהלת תעלה את הנושא בישיבת הדירקטוריון הקרובה, על מנת לדון בכל הצעדים הקשורים להחלטה זו. אנו מצרים על העובדה שהאיגוד לקח החלטה ללא הסכמה משותפת עם קבוצות ליגת העל". יש לציין כי גם לאחר הדיונים בנושא, המנהלת צפויה לשמור על עמדתה השלילית בנוגע לאפשרות להגדיל את הליגה.

מנהלת ליגת העל לא מעוניינת בהרחבה. שמואל פרנקל (עדי אבישי)
מנהלת ליגת העל לא מעוניינת בהרחבה. שמואל פרנקל (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי