חבל מודיעין הפתיעה את אשקלון, ניצחונות גם לנהריה ולנתניה

קבוצת התחתית שוב הרשימה, הפעם ב-82:101 את המדורגת שנייה בטבלה. יוגב אוחיון הצטיין ב-66:89 על הפועל ר"ג, שחקניו של נייברגר להטו במחצית השנייה ב-76:104 על מעלה אדומים

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בליגה הלאומית בכדורסל נפתח הערב (שלישי) באופן חד צדדי. הפועל חבל מודיעין המשיכה ביכולת הנהדרת שלה עם ניצחון משכנע על אליצור איתו אשקלון, עירוני נהריה ואליצור נתניה רשמו ניצחונות חוץ חשובים על חשבון הפועל רמת גן גבעתיים ומכבי מעלה אדומים.

מכבי מעלה אדומים – אליצור נתניה 104:76

במחצית הראשונה קיבלנו משחק צמרת צמוד, אלא שבמחצית השנייה רק קבוצה אחת הופיעה. אליצור נתניה קלעה בחצי השני 63 נקודות מול 30 בלבד של הביתיים ורשמה ניצחון חוץ מרשים, בו לא מעט קבוצות צמרת איבדו נקודות. אדי אקיור היה בלתי ניתן לעצירה בחצי הראשון עם 20 נקודות, אך קלע רק 6 נקודות בחצי השני. מנגד, ג'סטין רובינסון, דורי סהר ואיתן בורג רקדו במחצית השנייה וניצלו אחוזי קליעה רעים של הביתיים ו-19 איבודי כדור. בעקבות הניצחון, נתניה תופסת זמנית את המקום ברביעייה הראשונה.

דולב דראפיץ', עירוני נהריה
נהריה ניצחה, רמת גן וחרוש נותרו במקום האחרון | אתר רשמי, עילאי אלעד, מנהלת הליגה הלאומית

הפועל חבל מודיעין – אליצור איתו אשקלון 82:101

האם הסיפור בתחתית עדיין חי? בהחלט כן, אם תשאלו את הפועל חבל מודיעין. אחרי הניצחון בבירת העמק, הקבוצה של מיקי גורקה חזרה הביתה וניצחה את השנייה בטבלה מאשקלון. המקומיים נראו נהדר ברוב שלבי המשחק, כאשר החל מהרבע השני הם החזיקו ביתרון שנשמר עד לסיום. ברבע השלישי חבל מודיעין כבר הובילה ב-16 הפרש, ובכל פעם שהדרומיים התקרבו היו לה תשובות. מייקל הוליפילד סיפק עוד הופעה אדירה עם 28 נקודות ו-19 ריבאונדים והוביל חמישה שחקנים בדאבל פיגרס.

הפועל רמת גן גבעתיים – עירוני נהריה 89:66

זה לא היה לה פשוט, אך לבסוף עירוני נהריה יצאה מזיסמן עם ניצחון. הקבוצה של שי סגלוביץ' פתחה טוב את המשחק וברבע השני ברחה ליתרון דו ספרתי בדרך ל-45:26 במחצית. ברבע השלישי האורדונים כבר הורידו ל-4, אבל לא מעבר לכך. הרבע האחרון היה במעמד צד אחד ויוגב אוחיון הבטיח ניצחון לקבוצתו. הקבוצה של מתן חרוש, שהתמודדה ללא למונטה בירדן שלא קיבל שחרור בינ"ל, נשארה במקום האחרון בטבלה, ונראה כי סיכוייה להישאר קטנים.