ניצחון דרמטי למכבי עירוני ר"ג על אליצור נתניה בקרב על המקום השני

play
מכבי עירוני רמת גן | אתר רשמי, יעל אמסילי מנהלת הליגה הלאומית
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.3 04:34

העונה הסדירה בליגה הלאומית הסתיימה עם שלשה של אלייז'ה הירש שקבע 71:73, ברנר ושחקניו יפגשו בפלייאוף את רמת השרון. רעננה תפסה את המקום השמיני

(גודל טקסט)

מחזור הנעילה בליגה לאומית Winner נערך היום (שישי) ובסופו נקבעו המיקומים הסופיים וסדרות רבע הגמר. כזכור, כמעט כל קבוצות הליגה הגיעו למחזור האחרון כשהמיקום שלהן לא הובטח.

את המקום השמיני תפסה עירוני רעננה אחרי ניצחון חוץ 96:88 על הפועל רמת גן גבעתיים. בעקבות כך, מכבי מעלה אדומים, שעשתה עונה אדירה, נותרה מחוץ לפלייאוף העליון כאשר היא הפסידה בבית למכבי רחובות 75:73

אליצור נתניה
נתניה נכנעה בקרב על המקום השני | אתר רשמי, יעל אמסילי מנהלת הליגה הלאומית

בקרב על המקום השני ניצחה מכבי עירוני רמת גן 73:71 את אליצור נתניה משלשה על הבאזר של אלייז'ה הירש. בעקבות כך, הקבוצה של שמוליק ברנר השיגה את המקום השני בדרך למפגש עם רמת השרון. היהלומים הידרדרו למקום הרביעי ויפגשו ברבע הגמר את עירוני נהריה שלא התקשתה לנצח בבית את הכתומים מראשון לציון. במכבי ראשון לציון יצטרכו לפגוש את אליצור איתו אשקלון בשלב רבע הגמר.

גם בתחתית היה לוהט – אליצור שומרון השיגה דאבל עונתי על הפועל חבל מודיעין עם ניצחון 88:85. הקבוצה של מיקי גורק מתחת לקו האדום, כאשר נפתח פער של משחק אחד מחוף המבטחים.

ניצחון דרמטי למכבי עירוני רמת גן על אליצור נתניה בקרב על המקום השני

סדרות רבע הגמר:
הפועל עפולה (1) – עירוני רעננה (8)
מכבי עירוני רמת גן (2) – א.ס רמה"ש (7)
אליצור איתו אשקלון (3) – מכבי ראשון לציון (6)
אליצור 'בריגה' נתניה – עירוני נהריה (5)

משחקי רבע גמר הפלייאוף ייערכו בשיטת הטוב מ-5, וייפתחו בסוף השבוע הבא (7-9/4). המשחק השני ייערך ב- 10/12 לאפריל ומשחק מספר 3 ב-14-15/4.