בני לוד נכנסה לבידוד, מרמורק תעלה אוטומטית ללאומית?

ראובן עטר
ראובן עטר | מאור אלקסלסי

שבוע לאחר שיצאה מבידוד, הקשר מוחמד אלעג'ו אובחן חיובי לקורונה ושני המשחקים שנותרו לקבוצה נדחו בשבועיים נוספים. בעקבות האירועים, קיימת אפשרות שמשחק ההישרדות יבוטל והקבוצה מליגה א' תעלה

קבוצות: בני לוד
(גודל טקסט)

דרמה גדולה בכדורגל הישראלי. שבוע לאחר שיצאה מבידוד, בני לוד תיכנס פעם נוספת, זאת לאחר שהשחקן מוחמד אלעג'ו נמצא חיובי לקורונה. הקשר היה בסגל הקבוצה במשחק האחרון מול הפועל אשקלון ואתמול אף לקח חלק באימון. לאחריו, הוא הרגיש רע וכאמור היום (רביעי) התברר כי הוא סובל מהנגיף.

משרד הבריאות הורה ללוד להיכנס לבידוד בן שבועיים. כידוע, גם הפועל עפולה, שמתחרה עם בני לוד על המקום שמוביל למבחני ההישארות בליגה הלאומית, נמצאת בבידוד לאחר שאחד השחקנים שלה, רועי אלון, אובחן גם הוא כחיובי לנגיף.

בשעות הערב עבר בדיקה נוספת ושוב נמצא חיובי לקורונה, אך נכון לשעות אלה טרם יצאה הודעה רשמית על דחייה או ביטול של משחק הליגה מול הפועל אום אל פאחם.

האירועים האחרונים הובילו למרתון שיחות שעורכים ראשי מנהלת הליגות, כשלא מן הנמנע שתתקבל החלטה כי שתיהן (לוד ועפולה) יישארו בסופו של דבר בליגה הלאומית ואילו הפועל מרמורק, שממתינה לזהות היריבה שלה במשחקי המבחן, תעפיל אוטומטית לליגת המשנה. במקרה כזה, יהיו בליגה הלאומית 18 קבוצות בעונה הבאה במקום 16. ההחלטה בנושא צפויה להתקבל עד מחר בבוקר.

 כידוע, ללוד נותרו עוד שני משחקים חסרים ובין השתיים מפרידות שלוש נקודות, כך שהיא יכולה לעקוף אותה בטבלה. למעשה, אם לוד תשיג ארבע נקודות ומעלה במשחקים שנותרו, עפולה, שניצבת כעת במקום ה-14, תרד אוטומטית לליגה א'. אם לא, עפולה תהיה זו שתפגוש את מרמורק במשחקי המבחן, שכאמור עשויים להתבטל בעקבות ההתרחשויות האחרונות.

הבשורה על הבידוד המחודש של לוד הותירה בהלם גם את אנשי הפועל אום אל פאחם ואנשי הפועל פתח תקווה, שתי הקבוצות שצריכות לשחק מול הקבוצה של ראובן עטר וכאמור המשחקים נדחו לפחות בשבועיים. בשתי הקבוצות, שאיבדו עניין בליגה, ידרשו לבטל את המשחקים כדי להימנע מתשלום לשחקנים שלא מחזיקים בחוזה לחודשי הקיץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי