יוחננוב תקף: "לא מבין מדוע פרנקל טרם הודח מתפקידו"

עוגן יוחננוב | מנהלת הליגה הלאומית

יו"ר מנהלת הליגה הלאומית מתח ביקורת נוקבת על מקבילו מליגת העל: "עוד לא הפנימו שיש לו עולם ערכי מעוות? לא ייתכן שעם שיכרון הכוח שלו, הוא ימשיך להתל בכולם". מחר: הגרלת הסיבוב הראשון בגביע המדינה

(גודל טקסט)

לאחר פיצוץ המשא ומתן בין הצדדים בנוגע לכמות הקבוצות בליגה הראשונה, יו"ר מנהלת הליגה הלאומית עוגן יוחננוב יצא היום במתקפה חריפה נגד מקבילו במנהלת ליגת העל, שמואל פרנקל. כזכור, אתמול התנגד הארגון בראשותו של פרנקל לכך שבעונה הקרובה יהיו 13 קבוצות בליגת העל, זאת למרות שאיגוד הכדורסל קבע כי שתי קבוצות יעלו מהליגה הלאומית.

"ההחלטה של שמואל פרנקל מאמש היא כל כך מרושעת שאני באמת לא מבין מדוע חברי מנהלת ליגת העל טרם הדיחו אותו מתפקידו", מסר יוחננוב בהודעה לתקשורת, "הם מעדיפים שהאיגוד יקח מהם את המנדט לניהול הליגה? הם טרם הפנימו שיש לו עולם ערכי מעוות והוא איבד לגמרי את הבלמים? שיהיה ברור – המנדט לניהול הכדורסל הישראלי שייך כל כולו לאיגוד הכדורסל ולא ייתכן שפרנקל, עם שיכרון הכוח שלו, ימשיך להתל בכולם, לנסות לסחוט כספים שמנהלת ליגת העל אינה זכאית להם וליצור כאוס חסר תקדים במשפחת הכדורסל".

"כולנו בעד כדורסל ישראלי", המשיך יוחננוב, "יש מחלוקות ויש ויכוחים אבל בסוף כולנו עם מטרה אחת – טובת השחקן הישראלי והענף כולו. לפני פרנקל, ובטוחני שגם אחריו, כולנו ידענו להגיע להבנות סביב השולחן, למרות אי הבנות ומאבקים, ללא תקשורת וללא נטילת סמכויות בכוח תוך שימת ערכי הספורט והשוויון כערכים עליונים. לצערי, פרנקל זנח את ערכי הספורט והשוויון עליהם מבוסס הספורט. אנחנו גם ככה נמצאים בתקופת חוסר ודאות בעקבות מגיפת הקורונה, שאינה תלויה בנו, אבל הטיפול בכאוס שיוצר פרנקל בהחלט תלוי בנו. הגיע הזמן להדיחו מהתפקיד ויפה שעה אחת קודם. זה הזמן להגיד בצורה נעימה תודה לפרנקל ולהיפרד בכבוד. למען הכדורסל, השחקן הישראלי ודור העתיד".

שמואל פרנקל | אודי ציטיאט

מחר: הגרלת הסיבוב הראשון בגביע המדינה

בנושא אחר, איגוד הכדורסל הודיע כי מחר בשעה 14:00 תתקיים הגרלת הסיבוב הראשון בגביע המדינה לגברים, בה ניתן יהיה לצפות בשידור חי בדף הפייסבוק של הארגון. רוב המשחקים יתקיימו ב-21.10, כאשר חלקם יוזזו למועד אחר בעקבות השתתפותן של מספר קבוצות במפעלים האירופיים. מחזיקת הגביע, הפועל ירושלים, עלתה יחד עם מכבי ראשון לציון, עירוני נהריה ועירוני נס ציונה לשמינית הגמר. תשע קבוצות מליגת העל ו-15 מהליגה הלאומית יוגרלו, כאשר שלושה משחקים ייערכו בין קבוצות מהליגה השנייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי