"הם גמרו גם את כל הספורט בארץ. פשוט מטורף מה שקורה כאן"

בנימין נתניהו
בנימין נתניהו | Alex Wong/Getty Images

הרכז גיל אמיתי העביר ביקורת חריפה: "מילא לא לשחק, אבל להתאמן? זה לא נחשב קפסולה או שקר כלשהו אחר שמשתמשים בו כדי לאשר "התקהלויות" אחרות? איזה ייאוש". דובר הפועל ת"א תקף: "נפלתם על הראש יא ליצנים"

(גודל טקסט)

אחרי שהספורט הישראלי נעצר עד להודעה חדשה בעקבות העלייה החדה בתחלואה שהובילה לסגר, שכידע עתיד להימשך לפחות כחודש על פי דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הכדורסלן גיא אמיתי מא.ס רמת השרון מהליגה הלאומית העביר הבוקר (רביעי) ביקורת חריפה על ההחלטה באמצעות עמוד הטוויטר שלו.

אמיתי כתב: "אם משהו לא ישתנה בזמן הקרוב, הם גמרו גם את כל הספורט בארץ. פשוט מטורף מה שקורה כאן – מילא לא לשחק, אבל להתאמן? אותם 12 שחקנים? זה לא נחשב קפסולה או שקר כלשהו אחר שמשתמשים בו כדי לאשר "התקהלויות" אחרות? לא מבין למה אני מחפש הגיון. איזה ייאוש".

אמיתי המשיך וענה לגולשים: "מתווה הבועה היה אמור להיות פתרון לשבועיים. עכשיו כשאומרים שהסגר יהיה לפחות חודש וזרקו שם מספרים שצריכים להגיע אליהם שלא היו פה אפילו בהתחלת הבלאגן, אין אופק באמת. עכשיו זרים יתחילו לברוח וכמו שהבנו כבר – בלי זרים אין כדורסל. גם אני הייתי בורח. בטח כשיש אופציות אחרות. מעבר לשעות אימון וחלומות יש פה משפחות שלמות שצריך לפרנס".

גם איתי ברגר, דובר הפועל ת"א בכדורסל, העביר ביקורת בטוויטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי