עוד צעד בדרך לליגת העל? נוף הגליל החתימה את דובב גבאי

דובב גבאי, אדם קידן | האתר הרשמי

לאחר ששוחרר מהפועל אום אל פאחם, סגן מלך שערי הליגה הלאומית אשתקד הצטרף למוליכת ליגת המשנה: "שמח להיות כאן, שמעתי דברים טובים על המועדון, מקווה שנעמוד במטרות". הפועל פ"ת שחררה ארבעה שחקנים

(גודל טקסט)

הפועל נוף הגליל מובילה את הליגה הלאומית בבטחה, אך במועדון לא מתכוונים להוריד את הרגל מהגז לקראת החצי השני של העונה. היום (שני) צירפה הקבוצה של ירון הוכנבוים את החלוץ המנוסה דובב גבאי, שחתם באמצעות סוכנו אדם קידן.

גבאי בן ה-33 ששיחק בעונה שעברה בהפועל אום אל פאחם וסיפק עונה נפלאה כאשר סיים כסגן מלך שערי הליגה הלאומית עם 15 שערים. גם את העונה הנוכחית פתח גם כן לא רע כאשר כבש שער אחד ובישל עוד שלושה בשבע הופעות בלבד, אך איבד את הקרדיט בקבוצה של מוטי איווניר, שהספיקה למצוא לו מחליפים בדמותם של לבאן קוטליה ומוראד אבו ענזה.

מנכ"ל הקבוצה גיל ברעם: "אנחנו מאוד שמחים, היה חשוב לנו לחזק את הקבוצה במקומות שאנחנו פחות טובים. זאת הייתה הדרישה של הצוות. ועכשיו חשוב להמשיך בצניעות למטרה".

דובב גבאי: "שמח להיות כאן, שמעתי דברים טובים על המועדון, מקווה שנעמוד במטרות של המועדון".

דובב גבאי
דובב גבאי | עומרי שטיין

הפועל פתח תקווה שחררה ארבעה שחקנים

בצל ירידתה של הפועל פתח תקווה מתחת לקו האדום מנכ"ל המועדון, אבי יחיאל, ערך שיחות לאחר האימון עם ים בן יהודה, דור מוסקוביץ', דניאל שוורצבוים ובר ירוחם, והודיע להם כי הם לא בתוכניות המקצועיות של המאמן, חיים שאבו, ועליהם לחפש קבוצה.

חיים שאבו
חיים שאבו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי