ניצחון לאלפסי בבכורה באשקלון, מכבי ר"ג ניצחה את הפועל בדרבי

הפועל גליל עליון נגד הפועל איתו אשקלון | מנהלת הליגה הלאומית

המאמן הוביל את שחקניו החדשים ל-70:72 בחוץ על גליל עליון וקטע רצף הפסדים, ברבע הגמר הם יפגשו את הקבוצה של שמוליק ברנר שהורידה את האורדונים לבית התחתון. וגם: אשדוד תסיים במקום השני, רעננה מעל הקו האדום

(גודל טקסט)

מחזור אחד לתום העונה הסדירה בליגה הלאומית, הערב (שלישי) קיבלנו את תמונת המשתתפות בפלייאוף העליון. מכבי עירוני ר"ג ניצחה בדרבי את הפועל ר"ג גבעתיים והדיחה אותה מהשמינייה הראשונה בדרך למפגש עם אליצור אשקלון, שניצחה בכפר בלום 72:70 במשחק הבכורה של אריק אלפסי.

מכבי אשדוד תסיים את העונה במקום השני באופן סופי ותחכה ליום שישי על מנת לראות את יריבתה. בין מקומות 3 עד 6 יש בית מרובע, כאשר הפועל גליל עליון ממוקמת שלישית ותהיה חייבת לנצח את עכו/מטה אשר כדי לשמור על המקום הזה. בתחתית, עירוני רעננה עלתה מעל לקו האדום בזכות ניצחון ביתי מרשים על עירוני קרית אתא. 

מכבי עירוני ר"ג – הפועל ר"ג גבעתיים 79:84

גם הדרבי השני של העונה ברמת גן שייך למכבי עירוני רמת גן, שמשיגה דאבל על האורדונים ומבטיחה את מקומה בין השמינייה הראשונה. המשחק היה צמוד ברובו, אך במחצית השנייה הקבוצה של שמוליק ברנר ידעה לברוח עם שלשות של שחר עמיר וגיא פרבר שהבטיחו ניצחון יוקרתי. מנגד, האורדונים עם הפסד כואב יסיימו את העונה בבית התחתון.

הפועל גליל עליון – אליצור אשקלון 72:70

משחק הבכורה של אריק אלפסי כמאמן אליצור איתו אשקלון הסתיים בניצחון מתוק ודוחק שקוטע רצף של שלושה הפסדים. הקבוצה מהדרום הצפינה לכפר בלום ולאורך המחצית הראשונה סבלה מיותר מדי עליות וירידות. בפתיחת הרבע השלישי היתרון כבר גדל ל-15 הפרש, אך הגנה טובה החזירה את האורחים למשחק ובמהלך האחרון אארון אפס חסם את עומר טל שהיה נהדר עם 25 נקודות. אשקלון, שתסיים את העונה בפסגה, תפגוש ברבע הגמר את מכבי עירוני ר"ג, בעוד הפועל גליל עליון נשארה במקום השלישי ותהיה חייבת לנצח במחזור הסיום את עכו/מטה אשר על מנת להישאר במקומה.

הפועל חבל מודיעין – הפועל עפולה 116:77

המארחת הגיעה למשחק ללא יריב עמירם ועידן רג'ואן הפצועים, ומנגד הפועל עפולה ידעה שהיא חייבת את הניצחון כדי להיות בשמינייה ולהגיע למחזור האחרון במצב נוח יותר. הקבוצה של ניר קפלן ניצלה את ההיעדרויות הרבות אצל המקומיים וכבר מהפתיחה היה ברור לאן הולך המשחק. האורחים פתחו בסערה והובילו 21:9. היתרון של העפולאים, שקלעו הערב 14 שלשות, גדל ככל שהתקדם המשחק בדרך לניצחון משכנע. בזכות הניצחון, עפולה הבטיחה את מקומה בבית העליון והיא תסיים את העונה במקום השביעי. לעומתה, הפועל חבל מודיעין תקווה להשיג את המקום החמישי במחזור הנעילה של העונה הסדירה ביום שישי.

הפועל עכו/מטה אשר – מכבי אשדוד 83:75

מכבי אשדוד הבטיחה באופן סופי את המקום השני בטבלה והיא תשחק בשלב רבע הגמר מול הפועל עפולה. הקבוצה של עופר רחימי לא פתחה טוב את המשחק, אך ברבע השני הצליחה לעצור את הביתיים על 16 נקודות בלבד. מכאן האורחים נטלו את ההובלה עד לסיום המשחק ועם 13 שלשות הבטיחו ניצחון. הקבוצה של עמית תמיר, שאימן בסוף העונה שעברה באשדוד, עם הפסד שישי משבעת המשחקים האחרונים והיא נכנסת לבית התחתון במומנטום שלילי.

דורנד סקוט | מנהלת הליגה הלאומית

אליצור יבנה – אליצור נתניה 99:86

אחרי הניצחון הגדול על אליצור אשקלון בסוף השבוע, הקבוצה של רובן נייברגר הצליחה לשפר עמדות לקראת הפלייאוף עם ניצחון חוץ יקר ביבנה. צמד הזרים הנתנייתי שיתק את ג'רארד דה וון, ועם 9 שלשות ב-42 אחוז ו-18 איבודים של אליצור יבנה – הניצחון של האורחים הובטח. רק במחזור הסיום תדע אליצור נתניה את מקומה הסופי, כשהיא יכולה לסיים בין מקום 3 למקום 6. יבנה תמשיך כעת במאבקי התחתית שלה.

עירוני רעננה – עירוני קרית אתא 64:77

יוסי בונן ניצח את שרון אברהמי בקרב בין שני מאמנים שעבדו ביחד, ולא פחות חשוב מכך – עלה מעל לקו האדום. הקבוצה מפנינת השרון הצליחה לתסכל את עירוני קרית אתא שקיבלה רק 3 נקודות מאלייז'ה הירש וקלעה 5 שלשות ב-18 אחוז בלבד. מנגד, ירין איינהורן פלרטט עם טריפל דאבל ועירוני 'יובלים' רעננה ספגה 23 נקודות בלבד במחצית השנייה בדרך לעוד ניצחון ביתי. עירוני קרית אתא תדע רק במחזור הסיום את המיקום הסופי שלה כשהיא יכולה לסיים בין מקומות 3 עד 6.

תוצאה נוספת: א.ס רמה"ש – מכבי הוד השרון 70:82

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי