נקבעו חצאי הגמר בלאומית: גליל עליון מול עפולה, אשקלון נגד נתניה

דודו שמריז | הליגה הלאומית בכדורסל

הקבוצה מבירת העמק הדיחה את היורדת מליגת העל, מכבי אשדוד, בתום 79:81 בחוץ ו-1:2 בסדרה. הדרומיים עברו את מכבי עירוני ר"ג בזכות ניצחון ביתי 85:89

(גודל טקסט)

תמונת חצאי הגמר בליגה הלאומית בכדורסל הושלמה הערב (ראשון), לאחר שאליצור איתו אשקלון שרדה מותחן מול מכבי עירוני ר"ג והפועל עפולה הדיחה את מכבי אשדוד בתום דרמה אדירה. היורדת מליגת העל לא הצליחה לעמוד במשימתה ותקווה לחזור לליגה הבכירה בעונה הבאה. שלב ארבע האחרונות שייפתח ברביעי הקרוב יפגוש את אשקלון, אלופת העונה הסדירה, עם אליצור נתניה, בעוד בסדרה השנייה יתמודדו גליל עליון ועפולה.

אליצור איתו אשקלון – מכבי עירוני ר"ג 85:89 (1:2 בסדרה)

הכי צמוד שיש ועם הרבה דפיקות לב, אבל גם עם חיוך מבחינת אליצור אשקלון שממשיכה לשלב חצי הגמר אחרי ניצחון ביתי על העולה החדשה. לאורך רוב המשחק, המארחת שלטה ואף הובילה הפער דו ספרתי ברבע השלישי, אך ריקי טרנט היה האיש של מכבי עירוני ר"ג ושמר את קבוצתו במשחק. בהתקפה החשובה ביותר בני בוטרייט החטיא שלשה קריטית ואריק אלפסי חגג ניצחון.

מכבי אשדוד – הפועל עפולה 81:79 (2:1 בסדרה)

היורדת מליגת העל תיאלץ להישאר עונה נוספת בליגה הלאומית אחרי הפסד 2:1 בסדרת רבע הגמר להפועל עפולה. הקבוצה מבירת העמק, שקלעה הערב תשע שלשות ב-45%, הוכיחה אופי והצליחה לנצח בפעם השנייה בסדרה באשדוד, כשמטווח שלשות ברבע האחרון מעניק לה יתרון דו ספרתי בדיוק ברגע הנכון. העפולאים גם הציגו הגנה טובה במחצית השנייה והצליחו לנטרל את השלשות של מכבי אשדוד, אלא שלקראת הסיום החבורה של עופר רחימי צימקה וטיילר ברון עמד על הקו בפיגור 81:79, 2 שניות לסיום. הרכש החדש של האשדודים החטיא את הראשונה וגם רביב פיטשון פספס את ההזדמנות הנוספת. ניר קפלן חוגג העפלה ראשונה כמאמן ראשי בליגה הלאומית לחצי הגמר. מנגד, במכבי אשדוד מסיימים את העונה עם אכזבה אדירה וגם בעונה הבאה הדולפינים ישחקו בליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי