אחרי דרמה נוספת: גליל עליון רחוקה ניצחון אחד מליגת העל

שחקני גליל עליון | גיל נוימן

הקבוצה מכפר בלום ביצעה קאמבק אדיר, עצרה את עפולה על שמונה נקודות ברבע האחרון, וניצחה 70:72 בדרך ל-1:2 בסדרה. צ'אצ'אשווילי הכריע את המפגש עם חסימה במהלך האחרון, אנתוני הוביל את המנצחת עם 20

(גודל טקסט)

הפועל גליל עליון עלתה הערב (שלישי) ליתרון 1:2 בסדרת חצי הגמר אחרי דרמת ענק. הקבוצה מכפר בלום כבר פיגרה ב-16 נקודות הפרש ברבע השלישי, אך בזכות קאמבק הרואי היא הצליחה לשמור על הבית בזכות 70:72 דרמטי נגד הפועל עפולה.

המשחק נפתח לא טוב מבחינה התקפית, אך זה לא הפריע לקרון דשילדס לצבור חמש נקודות מהירות בדרך ליתרון 5:7 של הפועל עפולה. קנדל אנטוני נכנס לקצב והוביל ריצת 0-8 בסוף הרבע הראשון בדרך ליתרון 13:18 למארחת. הרבע השני נפתח בריצת 2:7 של הביתיים שהגדילו את הפער, אלא שדשילדס וג'ימי הול, עם שמונה נקודות רצופות, שמרו את האורחת במשחק. תומר כהן קבר שלשה שקבעה 36:33 במחצית. 

הרבע השלישי נפתח בבליץ של הפועל עפולה: נועם מטלון חילק מתנות לחבריו ותומר כהן קלע שלשה ועוד נקודות בצבע בדרך ליתרון שיא – 37:53. המקומיים החלו במטווח שלשות והפער ירד ל-57:48. עפולה הגיבה בחמש נקודות רצופות, אלא שגליל עליון הגיבה עם שבע נקודות רצופות בדרך ל-62:55 לאחר שלושה רבעים. 

אוהדי גליל עליון | גיל נוימן

התנופה של הביתיים נמשכה בפתיחת הרבע האחרון ועם ריצת 3:12 היתרון עבר צד. תומר כהן קלע שלשה קריטית מהפינה ועם סל בצבע הלוח הראה 69:70 לעפולה. שתי הקבוצות נתקעו בהתקפה, עד שקנדל אנטוני קבע 70:71 למארחת, דקה לסיום. במצב של 70:72 הפועל עפולה יצאה להתקפה אחרונה, וקרון דשילדס נחסם על ידי גבי צ'אצ'אשווילי שהכריע את המשחק.

גליל עליון תוכל להעפיל בשישי לליגת העל עם ניצחון, ומי שהוביל את הקלעים שלה הערב הוא קנדל אנתוני עם 20 נקודות, בעוד אלון ספיר הוסיף 13 משלו. את המפסידה, שנתקעה על שמונה נקודות בלבד ברבע האחרון, הוביל ג'ימי הול עם 25 נקודות, בעוד קרון דשילדס תרם 14.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי