עפולה ניצחה 70:87 את גליל עליון וכפתה משחק חמישי

תומר פורת | לילך וייס

מי תעלה לליגת העל. הקבוצה של ניר קפלן נהנתה מיכולת פנטסטית של דשילדס (37 נק') והשוותה ל-2:2 בסדרה המותחת. המשחק הכמריע - ביום שלישי

(גודל טקסט)

מי תעלה לליגת העל, הפועל עפולה או הפועל גליל עליון? הקבוצה של ניר קפלן הביסה היום (שישי) את הפועל גליל עליון 70:87 וכפתה משחק חמישי ומכריע בחצי הגמר, סדרה שהמנצחת בה תהיה אחת משתי עולות לליגת העל. אחרי שניצחה בקלות את משחק הבית הקודם, אך הפסידה אחרי מותחנים את שני משחקי החוץ, עפולה ידעה שהפסד לא בא בחשבון אם ברצונה לעלות לליגת העל וכמו המשחק הקודם שנערך באולם הזה, גם הפעם המשחק היה חד צדדי לטובת המארחת, שגם ניצחה את כל הרבעים וברחה לגמרי ברבע הרביעי בזכות הצגה יוצאת דופן של הכוכב שלה קרון דשילדס.

גליל עוד צימקה ל-10 הפרש כשנותרו 4:48 דקות לסיום וקיוותה לבצע קאמבק, אבל דשילדס פירק אותה עם 10 נקודות רצופות והריץ את הקבוצה שלו ליתרון של 19 נקודות. דשילדס סיים את המשחק הזה עם לא פחות מ-37 נקודות באחוזים מעולים (12 מ-18 לשתי נקודות). ג'ימי הול שלט בצבע עם 9 ו-14 ריבאונדים ותומר כהן היה האקס פקטור עם 14 נקודות למנצחים. מנגד, גליל סבלה מיום חלש של קנדל אנתוני שסיים אומנם עם 15, אבל החטיא את כל שבע הזריקות הראשונות שלקח. אדריאן יוטר הוסיף 11 ואלון ספיר 10 ו-7 ריבאונדים, אך זה היה רחוק מלהספיק אל מול ההצגה של דשילדס מנגד.

כאמור, העולה לליגת העל מהסדרה המרתקת הזו תוכרע ביום שלישי, כאשר גליל תנסה לשמור על הביתיות שלה. עפולה, שראתה את היריבה שלה עושה קאמבקים גדולים במשחקים הביתיים, תנסה להישאר הפעם מפוקסת במשך 40 דקות.

ג'ימי הול | לילך וייס
מוריאל לוטאטי | לילך וייס
קרון דשילדס | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי