אליצור נתניה השוותה ל-2:2 את סדרת חצי גמר הפלייאוף נגד אשקלון

איתי מושקוביץ | לילך וייס

בתום משחק דרמטי וריצת 2:11 בסיום, הקבוצה מעיר היהלומים ניצחה 56:65 את יריבתה מהדרום וכעת היא רחוקה משחק אחד בלבד מעלייה לליגת העל. וושינגטון הצטיין עם 22 נקודות

(גודל טקסט)

מאבק העלייה לליגת העל בכדורסל ממשיך לייצר דרמות. ממש כמו הסדרה בין גליל עליון והפועל עפולה, גם זו בין אליצור נתניה ואליצור איתו אשקלון תוכרע במשחק חמישי, זאת לאחר שנתניה ניצחה הערב (שבת) 56:65 וכעת היא רחוקה 40 דקות בלבד מהשגת הכרטיס לליגת העל. אשקלון, שפספסה הזדמנות שנייה ברציפות לשוב לליגה העליונה, היא זו שתארח את המשחק החמישי והמכריע.

נתניה פתחה טוב יותר והוליכה 9:18 בסיום הרבע הראשון, אך יריבתה מהדרום חזרה ברבע שני. בהמשך, המארחת ברחה פעם נוספת ליתרון דו ספרתי באמצע הרבע השלישי ועלתה ל-32:50 בתחילת הרבע האחרון, אך המשחק לא נגמר בשלב זה.

דודו שמריז השלים ריצה גדולה וצימק ל-54:51 בלבד, כארבע דקות לסיום המשחק, כשהאורחת הצליחה להשלים את הקאמבק וחזרה עד 54:54. נתניה לא אמרה נואש וביצעה ריצת 2:11 עד הסיום כדי לסגור ניצחון קריטי ולכפות משחק חמישי באשקלון.

מושקוביץ ופריצקי. שמחה גדולה במחנה של נתניה | לילך וייס

כזכור, נתניה כבר פיגרה 2:0 בסדרה והייתה רחוקה סל אחד של רועי פריצקי בסיום המשחק השלישי מהדחה וסיום העונה. כעת רחוקה הקבוצה מהשרון משחק אחד מעלייה לליגה הראשונה. ברייס וושינגטון הצטיין עם 22 נקודות, איתי מושקוביץ' אחריו עם 16 נקודות. בצד השני, אלונזו קולמן היה היחיד שקלע בספרות כפולות עם 15 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי