עופר רחימי ימשיך כמאמן מכבי אשדוד לעונה נוספת

עופר רחימי
עופר רחימי | עדי אבישי

המאמן ימשיך לשנה שנייה בעיר הנמל וינסה להחזיר את הקבוצה לליגה הבכירה, אחרי שבעונה הקודמת נכנע בסדרת רבע הגמר להפועל עפולה. ג'ף רוזן: "מאמינים לגמרי שהוא האיש הנכון"

(גודל טקסט)

עופר רחימי יאמן את מכבי אשדוד גם בעונת 2021/22. המאמן, עבורו זאת תהיה השנה השנייה ברצף בעיר הנמל, יקווה להחזיר את הקבוצה לליגה הראשונה. כזכור, אשתקד מכבי אשדוד סיימה את העונה הסדירה במקום השני ונכנעה בסדרת רבע הגמר להפועל עפולה. בימים הקרובים צפויים באשדוד להתחיל בבניית הסגל.

"אנו שמחים לעבוד שוב עם רחימי", אמר נשיא המועדון ג'ף רוזן. "הגענו לשיאים ביחד, ואנחנו מאמינים לגמרי שהוא האיש הנכון שיעזור להוביל את מכבי אשדוד להצלחה". יו"ר הקבוצה ארמונד אסולין: "הנהלת המועדון סבורה כי המאמן עופר רחימי הינו המאמן הנכון למועדון בעת הזו וביחד עם הניסיון המקצועי של ג'ף רוזן הסיכוי להעפלה לליגת על גבוה. הנהלת הקבוצה מאחלת לעופר רחימי הצלחה רבה. הצלחתו היא הצלחתנו".

עופר רחימי בילה למעלה מעשור באימון כדורסל מקצועי. בעבר שימש כמאמן ראשי במכבי חיפה והפועל חיפה וכעוזר מאמן במכבי חיפה ועירוני נהריה. בנוסף, שימש רחימי בעבר כעוזרו של עודד קטש בנבחרת ישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי