עירוני נהריה החתימה את דולב דראפיץ', אשקלון את אלישי כדיר

דולב דראפיץ' | עירוני נהריה

הסגולים צירפו לשנתיים את הגארד שמגיע ממכבי אשדוד. המאמן שי סגלוביץ' בירך על המהלך: "הרצון, התשוקה והשאיפה למצוינות הביאו אותו להיות שחקן דומיננטי ומוביל בליגה הלאומית". הדרומיים צירפו את הסנטר בן ה-33

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

עירוני נהריה ממשיכה להתחמש לקראת העונה הקרובה בליגה הלאומית והבוקר (רביעי) הקבוצה הודיעה על החתמתו של הגארד דולב דראפיץ' לשנתיים. דראפיץ' (1.95, 28) מצטרף ליוגב אוחיון, אלכס צ'וברביץ', תומר כהן, ניב אוזן, אופק בן יעקב ונועם אקריש שכבר חתמו קודם לכן. הגארד שיחק בעונה האחרונה במדי מכבי אשדוד ורשם ממוצעים של 10.7 נקודות, 3.9 ריבאונדים, 1.6 אסיסטים וחטיפה אחת למשחק.

מאמן נהריה שי סגלוביץ' אמר: "אני שמח שהמהלך להחתמתו של דולב דרפיץ' צלח והוא יהיה חלק מהסגל שלנו לעונה הבאה. ההיכרות שלי עם דולב היא רבת שנים, עוד מהתקופה של מחלקות הנוער כשלא יותר מדי אנשים האמינו בו. הרצון והתשוקה שדולב מביא לכל קבוצה בה הוא נמצא, יחד עם השאיפה למצוינות, הם מה שהביאו את דולב להיות שחקן דומיננטי ומוביל בליגה הלאומית, שכמו שאר סגל הקבוצה יהיה חלק מאיתנו בשנים הקרובות".

יו"ר הקבוצה צביאל רובין הוסיף: "אנו ממשיכים לעבוד בשקט וביסודיות על בניית הקבוצה לעונת המשחקים הקרובה מתוך שאיפה להחתים את השחקנים הטובים ביותר. בקרוב תחל מכירת המינויים. יש למה לצפות".

ועוד בליגה הלאומית, הפועל אשקלון החתימה היום את אלישי כדיר לעונה הקרובה. הפורוורד (33, 2.03) עזר לפני שנתיים לבני הרצליה לעלות לליגת העל לאחר שהצטרף לקבוצה במהלך העונה. כדיר חובר לג'ף גריי, ג'יי אר הולדר וסטורם וורן בקבוצה של עמית תמיר.

כדיר החל את דרכו במחלקת הנוער של אליצור יבנה ולאחר מכן עבר לעירוני רמת גן. בעונת 2004/05 שיחק בליגה הלאומית עם עירוני רמת גן ואף נבחר לשחקן הישראלי המצטיין באותה העונה ועלה עם הקבוצה לליגת העל. בעונת 2008/09 עבר להפועל גלבוע/גליל ועונה לאחר מכן גם זכה עם הקבוצה באליפות כשתרם 14 נקודות למשחק. בהמשך התגלגל הפורוורד להפועל ירושלים, ומשם עבר להפועל אילת שם העביר מספר שנים. לאחר מכן נדד בין מכבי ראשון לציון, עירוני נס ציונה. את עונת 2019/20 פתח בהפועל ת"א ולאחר מכן הגיע לבני הרצליה ועזר לה לעלות לליגת העל. אשתקד המשיך הפורוורד עם בני הרצליה לליגת העל ורשם 4.4 נקודות ו-3.2 ריבאונדים.

קיילב אגאדה מול אלישי כדיר | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי