גלן רייס ג'וניור נרשם באיגוד הכדורסל, יחל לרצות את עונשו

גלן רייס ג'וניור שחקן ניו זילנד ברייקרס | GettyImages

אחרי שעתירת מכבי חיפה בבקשה לאפשר לה לרשום שני זרים במקביל לריצוי עונש ההרחקה בן ארבעת המשחקים של הפורוורד נדחתה, רשמו בכרמל את השחקן. אנחל נונז יעזוב

(גודל טקסט)

מספר שבועות אחרי שנחת בישראל, רשמה הבוקר (שלישי) מכבי חיפה את גלן רייס ג'וניור באיגוד הכדורסל. רייס יחל לרצות עונש הרחקה של ארבעה משחקים החל מהמשחק הערב נגד הפועל מגדל העמק, לפני שיוכל לעזור לקבוצה.

אתמול דחה בית הדין העליון של איגוד הכדורסל, בראשות השופט בדימוס עודד מודריק, את עתירת הירוקים לאפשר להם לרשום את רייס מבלי לגרוע שחקן זר מהסגל כפי שמחייב תקנון האיגוד. דחיית ההחלטה הגיעה לאחר שאיגוד הכדורסל לא התנגד לבקשת מכבי חיפה, וזאת מאחר שמדובר במצב חריג. מודריק החליט כי התקנון קובע גם במצב החריג הזה, והשאיר את חיפה ללא ברירה אלא להתחיל ברישומו של רייס ג'וניור.

גלן רייס ג'וניור שחקן ניו זילנד ברייקרס
גלן רייס ג'וניור שחקן ניו זילנד ברייקרס | אימג'בנק GettyImages

אנחל נונז יעזוב את הסגל לטובתו של רייס, כשמשחק הבכורה של הפורוורד יהיה בליגה הבלקנית בעוד כשבועיים. כזכור, רייס ג'וניור הורחק לשני משחקים בעונת 2018/19 ועוד ארבעה משחקים בעונה הבאה שיירשם בארץ בעקבות הפגיעה בגיא פניני בסיום משחק ההפסד של הפועל חולון לגלבוע/גליל בסיבוב השלישי באותה עונה. הוא שב לישראל ערב הפיינל פור והשתתף במשחק הגמר בו הפסידה חולון למכבי תל אביב.