לאומית: חבל מודיעין הפתיעה את עירוני ר"ג, מכבי חיפה ממשיכה להתאושש

play
שחקן הפועל חבל מודיעין אייל שולמן | אתר רשמי, יעל אמסילי, מנהלת הליגה הלאומית
הפסד שני רצוף: ריאל מדריד הופתעה בבית 88:83 נגד אנדורה 01:53

הקבוצה של יהוא אורלנד השיגה 86:91 על הרמת גנים, שסופרים ארבעה הפסדים רצופים. הירוקים ניצחו את אשקלון, אשדוד הביסה

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 נפתח הערב (שלישי) עם חמישה משחקים. במוקד מכבי עירוני רמת גן נחלה הפסד רביעי ברצף כשנכנעה להפועל חבל מודיעין. בתחתית, מכבי אשדוד רשמה ניצחון חשוב בזיסמן על הפועל רמת גן/גבעתיים בזכות 57 אחוז מהשלוש, ומכבי מעלה אדומים גברה על מכבי הוד השרון. מכבי חיפה המשיכה את המומנטום שלה עם ניצחון 80:88 על אליצור איתו אשקלון.

הפועל חבל מודיעין – מכבי עירוני רמת גן 85:91

הקבוצה של יהוא אורלנד המשיכה במסע הניצחונות שלה, וסימנה וי כפול גם על מכבי עירוני רמת גן שסופגת הפסד רביעי ברצף. הקבוצה של יהוא אורלנד, שקלעה 17 נקודות מהזדמנות שנייה, פתחה לא טוב, אך הצליחה להתאושש ככל שהמשחק התקדם. ברבע האחרון המקומיים נעזרו ביכולת נהדרת של לייס דאן ויונתן מור להבטיח ניצחון ביתי חשוב. מנגד, מכבי עירוני רמת גן מתרחקת עוד קצת מהשלישייה הראשונה וכבר ביום שישי תארח את הפועל מגדל העמק/יזרעאל במשחק אותו תהיה חייבת לנצח.

הרבו להפועל חבל מודיעין: לייס דאן 23 נק', יונתן מור (9 ריבאונדים) 20 נק', ג'ימי הול 18 נק', שוהם גת 9 נק'.

הרבו למכבי עירוני ר"ג: אלייז'ה הירש 19 נק', ריקי טרנט (10 אסיסטים) 13 נק', פול דילייני 12 נק', דקראיי טאקר 10 נק'.

מכבי חיפה – אליצור איתו אשקלון 80:88

בדיוק כמו בסיבוב הקודם, מכבי חיפה מנצחת בזכות הרבע האחרון. לכל אורך המשחק היתרון עבר מצד לצד ובדיוק ברגעים החשובים הקבוצה של אבי סוכר הצליחה לברוח ורשמה ניצחון יקר. קוואמי וון בהופעת הבכורה סיים עם 34 נקודות ו-6 אסיסטים. מנגד, הקבוצה של עמית תמיר רושמת הפסד נוסף ונכנעת בפעם השנייה העונה לירוקים. מלבד שני הזרים, סטורם וורן וג'יי אר הולדר, הדרומיים לא קיבלו משמעותית.

הרבו למכבי חיפה: קוואמי וון (11/15 מהשדה, 6 אסיסטים) 34 נק', דניאל קופרברג 20 נק', רפאל פוטניי (9 ריבאונדים) 9 נק'.

הרבו לאליצור איתו אשקלון: ג'יי אר הולדר (6 אסיסטים) 26 נק', סטורם וורן (14 ריבאונדים) 19 נק', דניאל רוזנבאום 11 נק'.

שחקן הפועל חבל מודיעין ג'ימי הול מול שחקן מכבי עירוני רמת גן בן אלטיט
חבל מודיעין לא עוצרת. הול מול אלטיט | אתר רשמי, יעל אמסילי, מנהלת הליגה הלאומית

הפועל ר"ג גבעתיים – מכבי אשדוד 96:79

אחרי כשלושה שבועות ללא משחק, מכבי אשדוד חזרה הערב לפרקט ורשמה ניצחון גדול בזיסמן על הפועל ר"ג גבעתיים, בעיקר בזכות משחק אדיר של יוניו ברואטה שקלע 35 נקודות. הקבוצה של נעמי קולודני נהנתה מ- 16 שלשות ב-57 אחוז, והצליחה לברוח ברבע השלישי ליתרון דו ספרתי אותו לא שמטה. מכבי אשדוד משיגה את ניצחונה הרביעי העונה, והשני על הפועל ר"ג גבעתיים שעדיין עמוק במאבקי התחתית.

הרבו לר"ג גבעתיים: עמית עבו (7 אסיסטים) 23 נק', דימיטריוס טרידוול 19 נק', טאווריון דוסון 15 נק', אפי טיומקין 9 נק'.

הרבו למכבי אשדוד: יוניו ברואטה (7/10 לשלוש) 35 נק', כריס אורטיז (14 ריבאונדים, 3 חסימות) 27 נק', רביב פיטשון 11 נק', בוריס בוגוסלבסקי (4 אסיסטים) 9 נק', אריאל ז'אנו 8 נק'.

הפועל מגדל העמק/יזרעאל – הפועל עפולה 86:75

משחק הבכורה של אלון ספיר בהפועל עפולה מסתיים עם נצחון. הקבוצה מבירת העמק פתחה לא טוב, אך הצליחה לרשום ניצחון בזכות 26 נקודות ו-22 ריבאונדים של מייקל הוליפילד. הקבוצה של אסף רוטשטיין סופגת הפסד רביעי רצוף, והופיעה הערב ללא דונטה קלארק. הפועל עפולה ניצלה את היתרון בצבע וקלעה 26 נקודות מהזדמנות שנייה ו-36 נקודות בצבע.

מכבי הוד השרון – מכבי מעלה אדומים 74:71

ניצחון ענק לאורחת שנוקמת ביריבה מהשרון על ההפסד בסיבוב הקודם, ומותירה אותה עמוק במקום האחרון עם ניצחון בודד. במחצית הראשונה האורחים שלטו, אלא שברבע השלישי הם קלעו רק 8 נקודות ומצאו עצמם בפיגור. ברגעים החשובים ג'יילן קאנטי סיפק מהלכים גדולים בצבע ושלשה של יניר בנימין כדקה לסיום החזירה את היתרון לעולה החדשה, אותו היא לא שמטה עד לסיום המשחק.

הרבו להוד השרון: גיא רושקין 18 נק', בילי מקשפרד (12 ריבאונדים) 16 נק', ניב ברקוביץ' (6 אסיסטים) 12 נק', ג'רמי קומבס 11 נק'.

הרבו למכבי מעלה אדומים: ג'יילן קאנטי (11/17 מהשדה) 25 נק', קיית ברקסטון (7 ריבאונדים, 6 אסיסטים) 18 נק', יניר בנימין 13 נק', בר שפע 7 נק'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי