מכבי אשדוד חזרה מפיגור 17 ברבע האחרון וניצחה על הבאזר את חבל מודיעין

ניצחון ראשון בהופעת הבכורה שלה על הקווים באשדוד. נעמי קולודני | לילך וייס

חמישה ניצחונות ביתיים בשישה משחקים בליגה הלאומית, כאשר הדרמטי מכולם היה 95:96 של אשדוד בזכות סל ניצחון של כריס אורטיז. האורחת היחידה שחייכה: עירוני קרית אתא עם 84:94 באשקלון

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בליגה הלאומית בכדורסל סיפק הערב (שלישי) חמישה ניצחונות ביתיים בשישה משחקים, כאשר קבוצת החוץ היחידה שניצחה היא עירוני קרית אתא (84:94 באשקלון). מכבי אשדוד חזרה מפיגור 17 נקודות ברבע האחרון וניצחה על הבאזר את הפועל חבל מודיעין מסל של כריס אורטיז. ניצחונות גם להפועל עפולה, מכבי חיפה ומכבי עירוני רמת גן.

@Total Immersion

כל אחד יכול לשחות למרחקים! בואו לצ'אט לשמוע את הסיפור שלי >>

♬ Promoted Music – Total Immersion
קרון דשילדס הפועל עפולה
הוביל את הפועל עפולה לניצחון. קרון דשילדס | לילך וייס

הפועל עפולה – אליצור נתניה 89:103

ניצחון שני תוך שלושה ימים לרועי פרל, במשחק בו עפולה הציגה יכולת התקפית מרשימה ולא פחות מ-29 אסיסטים. העפולאים ברחו ברבע השני ליתרון דו-ספרתי וקרון דשילדס (34 נקודות) מנע כל ניסיון של אליצור נתניה לחזור. מייקל הוליפילד שלט מתחת לסלים עם 19 ריבאונדים לצד 28 נקודות, כשמנגד בלט דשון פרסונס עם 26, 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

אליצור איתו אשקלון – עירוני קרית אתא 94:84

ניצחון החוץ היחיד הערב סידר לקרית אתא דאבל עונתי על אשקלון, שמתרחקת מהשמינייה הראשונה. הקבוצה של שרון אברהמי שלטה לאורך כל המשחק, ובדקות האחרונות נעזרה ביכולת אדירה של אמין סטיבנס (35 נקודות) כדי לחזור לצפון עם הניצחון, והיא תמשיך להיאבק על מקום בטופ 4. קני פנדרבורק (15) ועמית ראובן (14) סייעו לסטיבנס, כשאצל המארחת ג'יי אר הולדר הוביל עם 24 נקודות, סטורם וורן תרם 18 וגם עומר בן דוד קלע 18 והתקרב לטריפל דאבל עם 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.

מאמנת מכבי אשדוד נעמי קולודני
ניצחון ראשון בהופעת הבכורה שלה על הקווים באשדוד. נעמי קולודני | לילך וייס

מכבי אשדוד – הפועל חבל מודיעין 95:96

הדרמה של המחזור ואולי של העונה כולה. הקבוצה של יהוא אורלנד התחילה את הרבע האחרון ביתרון 59:76 ונראתה בדרך לניצחון קל, אלא שג'ימי הול (25 נקודות) הורחק ארבע דקות לסיום, יונתן לוי נפצע ואשדוד החלה לנגוס בפער בזכות יוני ברואטה (33 נקודות, 5 מ-8 לשלוש) וכריס אורטיז (25). אשדוד כבר עלתה ליתרון 93:94, אייל שולמן (24 נקודות) החזיר את חבל מודיעין לעמדת הובלה, אבל נעמי קולודני הלכה למהלך של פולו-אפ, אורטיז החטיא את הזריקה הראשונה אבל הכניס את השנייה ושלח את האשדודים לחגוג.

משחקים נוספים

מכבי מעלה אדומים – הפועל רמת גן גבעתיים 66:78
מכבי חיפה – הפועל מגדל העמק 75:88
מכבי עירוני רמת גן – מכבי הוד השרון 56:90

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי