טוב שנגמר: ראשל"צ גברה 73:83 על חיפה

דוסון. שיא עונתי
דוסון. שיא עונתי | צילום: עדי אבישי

קאמבק של ורגאס ברבע האחרון לא מנע את הניצחון מהכתומים. 26 נקודות לדוסון

(גודל טקסט)

המחזור העשירי בליגת העל ננעל כשמכבי ראשון לציון גברה 73:83 על מכבי חיפה. זה היה ניצחונם השביעי של הכתומים, להם יש משחק חסר, שהעלה אותם למקום השלישי בטבלה, נקודה פחות ממכבי תל אביב.

 

הירוקים דווקא פתחו טוב את המשחק ועלו ליתרון, אך אז התעוררו מארק ליונס ושון דוסון ועזרת ריצה של 0:15 ברבע השני ירדו להפסקה ביתרון 15. ברבע השלישי הם כבר הגדילו את היתרון ל-26 (41:67). אבל אז הגיע הרבע הרביעי.

 

 

שרון דרוקר החליט להשאיר את דוסון על הספסל, יתר השחקנים עלו שאננים לרבע האחרון, וגרגורי ורגאס ניצל את זה כדי לנגוס ביתרון הכתום. הגארד של חיפה סיים עם 23 נקודות, אך המקומיים ידעו לשמור על היתרון בסיום ולרדת עם הניצחון.

 

דוסון הוביל את רשימת הקלעים עם 26 נקודות, כאשר הוא קיבל עזרה מליונס (14 נק') וכריס רייט (13 נק'). דריל מונרו סיים עם 9 נקודות, המשחק הראשון בליגה בו הוא לא קלע בספרות כפולות. מלבד ורגאס, היחיד שקלע בספרות כפולות עבור מכבי חיפה, היה רנה רוז'ו עם 12 נקודות.

 

דוסון. עשה את ההבדל בין הקבוצות (אלן שיבר, מנהלת הליגה)

 

מהלך המשחק:

 

הירוקים פתחו טוב בעזרתם של רנה רוז'ו ורג'ינלד באקנר עלו ליתרון 12:17. אך שון דוסון ומארק ליונס לא נלחצו, החזירו את קבוצתם למשחק, ובסיום הרבע הראשון ירדו ביתרון, 20:21 לראשל"צ. לאחר הפתיחה המהוססת הרבע השני היה כולו של המארחים. ליונס, דוסון ורייט הפעילו מנועים, הכתומים יצאו לריצה של 0:15 והם ירדו למחצית ביתרון 30:45

 

הרבע השלישי היה כולו של שון דוסון. הגארד של ראשל"צ המשיך ביכולת המצויינת שלו מהחצי הראשון, היה דומיננטי בהגנה אך בעיקר בהתקפה (24 נק' לאחר שלושה רבעים) ועזר לקבוצתו לסיים את הרבע ביתרון, 41:67. שרון דרוקר השאיר את דוסון על הספסל בפתיחת הרבע והירוקים התחילו לנגוס ביתרון ובהנהגתו של גרגורי ורגאס צמצמו 76:59. שרון דרוקר השאיר את דוסון על הספסל בפתיחת הרבע והירוקים התחילו לנגוס ביתרון ובהנהגתו של גרגורי ורגאס צמצמו 76:59. גם לאחר החזרה של הגארד לא הצליחו המקומיים לחזור לקצב של 30 הדקות הראשונות, אך זה היה כבר מאוחר מידי עבור מכבי חיפה, 73:83 לראשל"צ.

 

רייט. המשיך להתעופף מעל הטבעות (אלן שיבר, מנהלת הליגה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי