"תענוג לעשות לילדים האלה את היום"

פניני והילדים. השחקנים וטבק נשארו לחלק חתימות
פניני והילדים. השחקנים וטבק נשארו לחלק חתימות | צילום: אודי ציטיאט, מנהלת הליגה

שחקני מכבי ת"א הגיעו לאור עקיבא למשחק ראווה מול תלמידי בית ספר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הגיעה הבוקר לבית ספר "עתידים" באור עקיבא במסגרת מיזם "כדורסל למען הקהילה" של מפעל הפיס ומנהלת הליגה, שפתח לאחרונה את עונתו השישית ברציפות. הצהובים, שהגיעו בסגל מלא  זכו לקבלת פנים נרגשת במיוחד מתלמידי בית הספר לכדורסל בעיר, בית הספר "עתידים" ובית הספר "חנה סנש", שמילאו את כל 400 מקומות הישיבה באולם. בביקור נכחו יו"ר מפעל הפיס, עוזי דיין, וראש עיריית אור עקיבא, יעקב אדרי.

הצהובים ניצלו משחק הראווה מול תלמידי בית הספר כדי להחזיר לכושר את דגן יבזורי ואייק אופייבו הפצועים, ששיחקו דקות ארוכות והראו כושר קליעה נאה. סילבן לנדסברג, שחיזק את ילדי אור עקיבא וקבע שיא קריירה בלתי רשמי באסיסטים, עזר למארחים לשמור על משחק צמוד, שהסתיים בניצחון 31:35 לצהובים. אילי חורי המקומי נבחר לשחקן המצטיין.

 

דרגאן בנדר, השחקן שהכי קרוב בגיל לתלמידי בית הספר, המשיך את הכושר הנהדר מהמשחק אתמול נגד מכבי קריית גת בו קלע שיא עונתי של 15 נקודות, וזכה בתחרות השלשות.

 

 

קבלת פנים נהדרת למכבי פוקס תל-אביב באור עקיבא הבוקר

Posted by ‎מנהלת ליגת העל בכדורסל‎ on Monday, December 21, 2015

 

איתי שגב הרשים גם הוא את הילדים עם סדרת הטבעות שסחטה מחיאות כפיים סוערות מהילדים. שחקני מכבי, כולל המאמן ז'אן טבק שהיה פופולרי במיוחד, נשארו על הפרקט שעה ארוכה אחרי סיום המשחק והעניקו חתימות וצילומים לילדים.

 

"זה מיזם שהכדורסל במרכזו, אבל יש בו משהו הרבה מעבר לכדורסל", אמר דיין, "אנחנו לא רק מביאים לפה את מכבי ת"א בשביל השואו, אלא מסמנים לצעירים שהספורט הוא דרך חיים ושזה דבר שלא צריך רק לצפות בו, אלא גם לעשות אותו. הילדים לא שוכחים אירוע כזה וזה יפה שמכבי ת"א תמיד מגיעה בהרכב מלא, עם כל השחקנים והצוות וכמובן במצב רוח חיובי, כל הכבוד להם. הם מבינים שזה העתיד ושזה חינוך גופני אמיתי כמו שהתכוונו".

 

דיין, יו"ר מפעל הפיס. "יום חג, חוויה יוצאת מהכלל" (אודי ציטיאט, מנהלת הליגה)

 

"זה יום חג וחוויה יוצאת מן הכלל, הילדים ממש חיכו לזה", אמר ראש העיר יעקב אדרי, "זו פעילות מבורכת של מפעל הפיס ומנהלת הליגה. אני רואה חשיבות גדולה מאוד בהגעה לכל ישוב וישוב, בעיקר הקטנים. כיף לראות את השחקנים האלה פיזית ולא רק בטלוויזיה. ההתלהבות של הילדים אומרת הכל, זה מקרב אותם לספורט וזו חגיגה גדולה לישוב".

 

סילבן לנדסברג, שכאמור חיזק את המקומיים, השתלב באופן מיידי עם התלמידים ונראה מחויך מתמיד. "זה תמיד כיף לתת בחזרה", אמר הפורוורד, "הילדים מעריצים אותנו וזה תענוג גדול 'לעשות להם את היום' במשחק כזה".

 

על סיום העונה האירופית הוסיף: "סיימנו עם היורוליג וחבל, ברור שרצינו להמשיך שם, אבל יש לנו הרבה מטרות אחרות. חשוב לנו להמשיך לשחק טוב בליגה ולהחזיר את האליפות, לזכות שוב בגביע וללכת הכי רחוק שאפשר ביורוקאפ. אני מרגיש שאם נגיע לגמר היורוקאפ, ובטח אם נצליח לזכות בו, זה יציל את העונה האירופית שלנו. צריך להוציא את המיטב מהמטרות שעוד עומדות לפנינו".

 

סמית' ורוצ'סטי מוקפים אהבה (אודי ציטיאט, מנהלת הליגה) 

 

ז'אן טבק בקושי סוגר חודש בארץ, אבל כבר זכה להכי הרבה בקשות לצילומים וחתימות היום מהילדים. "התחלתי לשחק כדורסל בגיל צעיר ומבחינתי זו לא רק עבודה, אלא דרך חיים", אמר המאמן הקרואטי, "בכל פעם שאני יכול לקדם את הכדורסל, אני יותר משמח לעשות את זה".

 

יוגב אוחיון: "זה חשוב מאוד שנגיע לכל האיזורים בארץ, נראה נוכחות ואיכפתיות ונוכיח לילדים שגם ממקומות כאלו אפשר להגיע לצמרת של הכדורסל. זו פעילות מבורכת ואנחנו שמחים לבוא כל פעם ולראות את החיוכים של הילדים". על המשך העונה: "אנחנו ממשיכים להתאמן כרגיל, העונה עוד ארוכה, יש לנו עוד הרבה אתגרים ויעדים להשיג – היורוקאפ הוא אחד מהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי